Golf 4 Klub Polska
WItam, Jestem nowy na forum i nie znalazłem postu, który pasowałby do mojego problemu z autem, otóż jak zapalam auto, nie zawsze, ale dostaje auto wibracji w miejscu jak również jadąc tak jakbym ruszał z wyższego biegu a nie z jedynki i słabnie moc, wolno się zbiera,na jałowym biegu wskaźnik obrotów próbuje spaśc poniżej 900obr a za chwile podnosi sie, również gdy zapalam auto obojetnie czy na zimnym czy ciepłym silniku obroty lubią falować, od razu zaznaczę, że były wymieniane świece, wiązki kabli, termostat, czujnik temperatury oleju, były regulowane obroty, kiedys była czyszczona przepustnica. nie wiem co jest grane, czy dostaje złą iskre,może komputer podaje zła informacje czy coś,? Najcześciej te wibracje pojawiają sie jak dobrze rozgrzeje silnik i obroty próbują spasc ponizej 900, pojawia sie brak mocy, znajomy mi powiedział, ze może to być czujnik położenia wału, ale nie chce na darmo wymieniac kazdej czesci, jak nie trafię w usterke dlatego proszę Was o pomoc.
Offline
Podłączenie pod VAG na początek, może to nie pomoże ale coś rozjaśni i ewentualnie wykluczy lub potwierdzi podejrzenia co do czujnika położenia wału .
Offline
był ustawiany, musiałbym własnie zobaczyć tym programie to, moze mi coś wykryje, ale wątpie. Tak jak mówie, co odpalam samochód to różnie się zachowuje, raz dobrze obroty wchodzą, a jest tak, że sobie wskazówka poskacze na neutralnym biegu.
Offline
jutro pojade na tą diagnostykę VAG, jeszcze myślałem nad czujnikiem położenia przepustnicy, kolega mi podpowiadał, że może też być przyczyną takiego zachowania.
Offline
i okazało się, że czujnik wspomagania układu kierowniczego się popsuł, zwarcie z masą, odłączył i jest poprawa mozna zamknąć temat
Offline
witam mam golfa 1,6 sr 101km moje pytanie to czy to mozliwe ze przyczyna powstawania czegos w rodzaju kremiku w kolorze jasno zółtym na korku do wlewu oleju silnikowego to przyczyna niedogrzania silnika ???
mechanik muwi ze po sprawdzeniu układu chłodzenia ,szczelnosci, po wymianie płynu chłodzenia bo były wycieki z przewodów powinno byc dobrze
czy ktos miał tez taki kremik na korku oleju silnika na bagnecie olej czysty bez grudek itp. ...
?????
Offline
PREZES007, tak dokładnie. Z temperaturą, która teraz do Nas przyszła pojawia się masło pod korkiem w tych silnikach.
Wiem to z własnego doświadczenia i jest to powodem głównie niedogrzania silnika, krótkie trasy etc. Jeżeli układ szczelny jest,
płyn chłodniczy nie ucieka szybko, w płynie nie czuć oleju, olej również nie ucieka strasznie szybko, to będzie niedogrzanie.
Zdarza się, że gdy uszczelka pod głowicą jest słaba, to właśnie pojawia się masło, ale przy okazji musi właśnie pojawić
się kilka innych ważnych i istotnych elementów, które wyżej wymieniłem. Ale w tym przypadku to po prostu niedogrzanie silnika
Offline