Golf 4 Klub Polska
- Silnik : 1.9 TDI 110 KM
- Moc [kW/KM] : 81/110
- Przebieg : 176800 km
- Rocznik : 2001
- Skrzynia : manualna
- Rodzaj paliwa : olej napędowy
- Drzwi : 5
- Skrzynia manualna 5-biegowa
Sprowadzone z Holandii
Wyposażenie :
- BOR KOMPUTER
- 4x el.szyby
- 2x el.lusterka
- ABS
- Tempomat
- klimatyzacja manualna
- 6x Poduszka Powietrzna
- centralny zamek (PILOT)
- el.regulowane światła
- wspomaganie kier.
- regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
- Radio (4 głośniki pasywne)
- PODŁOKIETNIK
Plany na przyszłość:
naprawy:
Lusterka ( nie da sie ustawiać )
Obieg powietrza ( tylko wewnetrzny przez co zbiega sie wilgoć w samochodzie )
Alufelgi - jak najszybciej
Lotka - zaraz po alufelgach
Światła do jazdy dziennej
--
Jak kasa pozwoli to będę myślał, nad tuningiem ale poki co zakładam ze jedynie wizualny.
Od kupna zdarzylem nie fortunnie zahaczyć o brame czego efektem była wymiana tylnych drzwi
I przy okazji lakierowanie przedniej klapy na której było sporo malutkich odprysków i porysowań
Ostatnio edytowany przez Skartabel (2011-04-29 10:15:34)
Offline
Foto !!!
Offline
Kase na felgi sie znajdzie i wiem ze cos z nimi trzeba zrobić , tylko pytanie jakie
ponizej kolejna fotka z przodu golf jaki jest każdy widzi bez zadnych modyfikacji.
Uploaded with ImageShack.us
W środku nie robilem fotek ale widać ze rodzinka nim jeździła wczesniej, mam naprzyklad wylamany uchwyt na napoje z przodu, z tylu tez cos z uchwytem nie tak
Offline
ładny Golfik . co do modyfikacji to .. raczej zawiecha albo gwint i dobre kolo.. może na śniadanko pakiet 25jahre
Ostatnio edytowany przez CHudini MK4 (2011-04-30 00:26:28)
Offline
Na razie z zawieszeniem nic nie planuje robić i pewnie nic z nim nie będę robił.
Ważniejsza jest naprawa rzeczy które powinny działać a nie działają.
1. Alufelgi + letnie opony
2. Czyszczenie auta po zimie
3. Lusterka muszą działać
4. Nad kola ( niestety pojawia się rdza samochód bankowo był bity a element nie został wymieniony na nowy )
5. Głośnik w lewych drzwiach
6. podstawka pod napoje ( a parę miechów temu moglem kupić za 50 zł na allegro )
7. Po wyżej 130-140 km/h samochód traci moc, na komputerze wszystko OK, no i mam ZONKa w tej sytuacji może jest jakaś blokada tylko ze jak już straci tą moc to przy 60 km/h jest ciężko przyspieszyć.
Z dodatków na bank zrobię oświetlenie bagażnika bo to orginalne jest daremne.
Pomysł ekstra moim zdaniem.
Dzisiaj patrzyłem "w lusterka" sruby z dołu tak zapieczone ze nie da sie ich odkręcić. Potraktowałem je WD40 ale chyba nic z tego nie będzie.
Widać że z tymi luterkami nikt nic nigdy nie robił pelno białego osadu było, nie wiem co to oznacza pewnie 10 letnia korozja.
Gdybym miał taka wiedzę jak mam teraz to za te pieniądze za które kupiłem tego golfa bym go nie kupił.
Z opisu jaki był na necie brakuje:
Nawigacji
Podgrzewanych foteli
Bez wonności ( poprzedni właściciel palił w samochodzie )
a przed wszystkim bez wypadkowości.
Wszystko dlatego ze pojechałem z bardzo nie kompetentnymi osobami no i bardzo spodobał mi się golfina, jak wcześniej używałem od rodziców ino Fiata UNO to nie dziwne.
Offline
co do punktu 7 to spróbuj przy tych 130 przy wciśniętym sprzegle zgasić i odpalić auto i wcisnąć gaz... może się rozrusza turbo tak jak w b5 taty
Offline
Teoretycznie przy wcisnietym sprzegle taki manewr dla turbiny jest taki jak bym to zrobił przy 0km/h.
Kilka tematów na podobny temat znalazłem na tym forum.
Offline
skartabel ale to nie chodzi o turbo tylko o program ją sterujący .... zresetować go musisz więć gasisz i odpalasz auto, nie rób tego bez wciśnietego sprzegła bo wtryski polecą
Offline
Tak tak rozumie, probowalem. Jechałem na niskim biegu majac 4 tys obrotów i nie bylo problemu jednak potem jak probowalem przyspieszyć majac kolo 2 tys obrotów byl już problem. ZE SPRZEGLEM wyłaczyłem i załączylem samochód i było ok.
Offline
Offline