Golf 4 Klub Polska
No to postanowiłem założyć temacik na temat turbiny hybrydowej bo nie ma na forum. Kiedyś usłyszałem "wrzuć do golfa dmuchawę hybrydową". Na czym to polega? Jest to zwykła turbina ze zmienionymi łopatkami czy jak? Czym ona się różni od normalnej turbiny, jakie są zalety i wady? Prosiłbym o odpowiedzi myślę że może się przydać.
Offline
Najprościej mówiąc, jest to turbina złożona z 2 rożnych turbin.
Cześć ciepła jest od jednej turbiny, cześć zimna od innej.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Zakłada się np do turbiny od ASZ większą ciepłą stronę czyli wirnik plus muszla a ciepła strona zostaje fabryczna. Efekt jest taki że turbina jest bardziej wydajna i pompuje od samego dołu i nie masz tkz dziury .
Turbina potrzebuje tyle samo spalin żeby wytworzyć wymagane ciśnienie ale robi to beż utraty na żywotności i dużo szybciej może zrobić większe ciśnienie niż fabryczna.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-11-09 20:53:15)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Zazwyczaj jak zakłada się większe turbo to turbinka wstaje troszkę wyżej od seryjnej bo ma większe śmigiełka i potrzeba więcej spalin żeby sie rozbujała.
A hybryda ma za zadanie wstawać jak seryjna za to ma być wydajniejsza.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-11-09 21:09:44)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ile chcesz km? Wiem że do 1.9 bara daje radę. Ale ma małą żywotność i czuć że słabnie. Jak chcesz 200km robić to proponuje gt2256 od 2.7 CDi (sprinter lub ML) merdeces ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
No to GT2256 i dmucha bez problemu 2 bary a to jest akurat 200-220km w zależności od wydajności Twoich wtryskiwaczy.
I nic się nie będzie psuło ani siadał;p Oczywiście tylko sprzęgło
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
no wtryski z tego co mi wiadomo dadzą radę do 280 jakoś tak mi przynajmniej powiedział gościu z motosportevolution tylko właśnie martwi mnie sprzęgło, dwumas sachsa o przebiegu jakoś 10kkm długo wytrzyma?
Offline
Nie ma takich wtrysków do 280km seryjnych. AL z silnika ASZ i ARL są do 240km max i to muszą być super zdrowe i z małym przebiegiem. Dwumas no wytrzyma w zależności jak będziesz jęździł tylko sprzęgło organiczne sobie zrób i będzie super na miasto.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
nie nie to nie są seryjne kupe kupców już na nie miałem a sam nie wiem jakie to są, bo poprzedni właściciel jak sprowadzał auto do serii nie wyciągnął ich sobie bo nie miał innych żeby wsadzić i mi zostały.
Offline
To już wiem jakie masz. Firatelli Bosio Race 783 faktycznie są do 280km.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline