Golf 4 Klub Polska
Witam. Po wymianie tarcz i klocków przód, pedał hamulca zszedł bardzo nisko ( prawie podłoga ). Czy możliwe jest ich zapowietrzenie?? Dodam, że przy wciskaniu tłoczka nic szczególnego się nie działo. W zbiorniczku stan płynu hamulcowego nie obniżył się, ani nie podniósł znacząco. Nie widać nigdzie wycieków. Jaka może być tego przyczyna? Proszę o sugestie.
Offline
Tak,musisz odpowietrzyć
Offline
Po wymianie zarówno tarcz jak i klocków nie trzeba odpowietrzać hamulców (przy wciskaniu tłoczków nie rozszczelniasz układu). Słabszy hamulec tuż po wymianie to normalny objaw który powinien ustać po kilkuset kilometrach gdy klocek dotrze się do tarczy i będzie dociskał całą powierzchnią.
Offline
z tym że kolega wymienił tarcze i klocki co i to i to ma równą powierzchnię
też jestem za odpowietrzeniem
myślę że to załatwi problem gdy ciśnienie w układzie hamulcowym wróci do normy
musisz pamiętać o pasach bo przez szybę teraz wylecisz
Offline
a czy podczas tej wymiany jak była tarcza bądź klocki zdjęte nie został naciśnięty pedał hamulca???
Offline
Nie nie był. Wciśnięty był po zmontowaniu pierwszego koła, a przed wymianą na drugim.
Offline
jak wymieniałem to jeszcze nigdy nie odpowietrzałem ale skoro u ciebie jest taka sytuacja to wykonaj odpowietrzenie,to przecież bezpieczeństwo...
Offline
Zobacz czy czasem żadnych wycieków nie ma na zaciskach przód lub tył...
A tłoczek pewnie na sucho został wciskany i możliwe jest że ktoś uszkodził gumkę która cofa tłoczek i go uszczelnia.
Odpowietrzyć na początek a jak nie pomoże to rozbierać zaciski.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Rzeczywiście tłoczek był wciskany na sucho, tzn wciśnięty odpowiednim przyrządem i niczym nie był smarowany. A tak na marginesie jak go wciskać na mokro ? Wycieków nie zauważyłem, płynu nie ubywa.
Offline
jest specjalny smar do tego jeśli się nie mylę ? albo po prostu płynem hamulcowym potraktuj przed wciskaniem
Offline
To jest taka wazelina do konserwacji gumek w zacisku. No ale jak nie cieknie to nic się nie stało..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Panowie a jak poprawnie odpowietrzyć układ?? Od najdalszego do najblizszego czy w jakiś inny sposob??
Offline