Golf 4 Klub Polska
Strony: 1
Cześć wszystkim,
Mam problem przy odpalaniu samochodu jak na poniższym filmiku (zrobiony dzisiaj). Na filmiku są 3 sekwencje startu. Dziś za szóstym razem odpalił (zawsze odpala za którymś razem). Mogłem nagrywać do odpalenia ale zamuliłem . Może następnym razem. W ostatiej sekwencji słychać jak jest już prawie ten "właściwy dźwięk" przy odpalaniu, tak jakby za którymś razem już sobie coś podciągnął potrzebnego do odpalenia (może paliwo?.... nie wiem... nie znam się niestety). Pozwolę sobie również dodać, iż najczęściej problem pojawia się gdy samochód stoi na zewątrz i jest duża wilgotność powietrza lub pada deszcz. Miesiąc temu został wymieniony rozrząd, pompa wody. Przed wymianą było w porządku. Ponadto w styczniu wymieniłem wszystkie świece oraz filtr paliwa.
Po wymianie rozrządu kąt wtrysku lub zapłon (nie wiem czy to jest to samo ) nie został ustawiony komputerowo czy to może jest problem?. A może to wina rozrusznika?
Jestem kompletnym laikiem. Będę wdzięczny za każdą pomoc jak należy postąpić. Może ktoś miał identyczny przypade. Dziękuje
http://youtu.be/nXCXVgWRaJ8
PS. Mój samochód to VW Golf 4 1.9 TDI 110km ASV
Offline
Jak dla mnie dziurawe szklanki.. Wałek rozrządu zdejmij i zobaczysz..
Kręci tak jakby kompresji nie miał..
Ostatnio edytowany przez Eizon (2014-04-10 20:07:29)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Dzięki Eizon za odpowiedź. Jak wspominałem nie znam się na samochodach za bardzo. Jakie szklanki? Mógłbś powiedzieć co to jest? Czy jest możliwe aby to się stało podczas wymiany paska rozrządu?
Offline
a wymieniales rozrzad sam czy gdzies ? hmm
Offline
u mechanika rozrząd, pmpa wody i pasek klinowy był wymieniany...
Ostatnio edytowany przez rundak (2014-04-10 20:18:43)
Offline
i stalo sie po tym ? mechanik jakis pewny ?
Ostatnio edytowany przez Lukasix (2014-04-10 20:18:50)
Offline
Rozrząd był wymieniany 07.03.2014. Pierwszy raz problem wystapił 16.03.2014. Codziennie jeżdze do pracy okolo 35 km. Mechanik wygląda na profesjonaliste i ma dobre opinie.
Ostatnio edytowany przez rundak (2014-04-10 20:21:48)
Offline
hmm potrzeba opini eizona on sie na tym zna nie wiem czy nawet jak by byl przeskoczony rozrzad
a raczej podmiana szklanek nie wchodzi w gree:) hmm kawalek masz do pracy hmm
Offline
Ok dzięki wielkie tak czy siak. Eizon się juz wypowiedział. Sprawdzę te szklanki. Najbardziej zastanawiające jest to, że ten problem występuje sporadycznie średnio raz na tydzień lu rzadziej. Czasem zapali za drugim razem a czasem trzeba ze 7 razy kręcić. Ehh....
Offline
Jest jezzcze opcja ze kat wtrysku jest zly lub przestawiacz w pompie wariuje ewentualnie paliwo z pompy schodzi w tedy zaworek na filtrze trzeba wymienic ten czarny.. a po rozrzadzie palil od strzalu?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Tak po rozrządzie zapalał normalnie przez 9 dni. Wcześniej miał problemy jak postał na mrozie ale to pewnie nie ma związku ale też bardzo sporadycznie. Dzięki Eizon. Rozejrze się za jakimś mechanikiem z komputerem aby podpiął i zbadał.
Ostatnio edytowany przez rundak (2014-04-10 21:41:50)
Offline
Strony: 1