Golf 4 Klub Polska
Witam!
Mam poważny problem z Moim Golfem, mianowice zaczelo sie od tego ze auto zaczelo kopcic bialym dymem z tylu, wsiadlem w auto dojechalem do domu i auto zaczelo tracic na mocy. Jak dojechalem do domu sprawdzilem ze zostala kapka oleju w silniku, olej nie wycieka nigdzie nie ma sladow. Poszedlem wiec kupic olej wlalem tkai jak byl 5W40 Castrol Edge. mialem wszystkie filmty wymienione 8mies temu i zrobiony rozrzad. Co najlepsze auto musze krecic zeby odpalilo, gasnie podczas drogi,a potem juz nie odpala. W wezykach widze ze sa babelki ktore wychodza takjakby silnika (te od filtra paliwa, nie wiem czy tak ma byc czy nie ). czasami jest tak ze moge go krecic i krecic a on i tak nie odpali chociaz rozruznik dziala normalnie. Akumulator na poczatku chodzil wporzadku ale wyczerpalem go od krecenia. dodam jeszcze ze zauwazylem ze silnika tez sie dymi . auto jakos jezdzi ak sie podladuje akumulator, ale pada po 2km roznie i potem juz nie odpala, musialem go holowac 30km do domu . Przyznam sie tez ze lubie czasami mu depnac ale bez przesady
mam tez jeszcze pytanie bo podczas holowania mechanik kazal mi zebym go odpalil na 3 przy 60km/h jak mialem rozladowany akumulator zebym odpalil i sam jakos dojechal.... auto nie odpalilo i uwazam ze koles mial zly pomysl. Prosze was wszystkich o pomoc bo sie malo znam mieszkam w Anglii i trudno sie mi uporac z tym samochodem. Wie ktos co moze byc problemem?moge podac wiecej informacji .
Z GORY DZIEKUJE!!
Ostatnio edytowany przez sdawid1q (2011-08-22 04:49:33)
Offline
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325839
poczytaj tutaj znajdziesz odpowiedz
mozliwe ze podczas wymiany rozrządu nie ustawili wtrysków itd. zły kąt
EDIT:
http://www.motofakty.pl/artykul/dym_z_r … howej.html
lecz tutaj nie wróży nic ciekawego
STAWIAM NA WTRYSKI JESLI MIALEŚ WYMIENIANY ROZRZĄD
Ostatnio edytowany przez Musiol88 (2011-08-22 16:00:47)
Offline
warto sprawdzić czy tylko wtryski czy ten gorszy scenariusz ...
oby tylko wtryski
Offline
http://www.motofakty.pl/artykul/dym_z_r … howej.html
oto mi chodziło
Offline
Ciekawi mnie co było przyczyną tych problemów z dymieniem.
Ja bym stawiał na prozaiczną przyczynę - a mianowicie zapowietrzanie się pompy wtryskowej z powodu pękniętego przewodu paliwowego (zasilającego)
Offline
Witaj sdawid1q, po pierwsze jak mieszkasz w UK, to koszty będziesz miał, tam wymienią pół silnika zanim znajdą przyczynę !. Po drugie ,zacznij od sprawdzenia turbiny, później sprawdzić pirścienie na tłokach i gumki zaworowe ,to są podstawowe przyczyny braku oleju na bagnecie. możesz tez wymienić filtr paliwa- chyba ,że był wymieniany ,wtedy może być pęknięty przewód paliwowy- przyczyna bąbelków w przewodzie. Potem będziemy radzić dalej !!.Pozdrawiam
Offline
aut na gumowym rozrządzie nie odpalamy z popychu ... zmień mechanika... w łodzi polecił bym ci kogoś ale w UK ... <pośladki> zbita...
Offline
noooo : to noe polinezja.... zmień fachowca.....
Offline