Golf 4 Klub Polska
Witam, mam do was takie pytanie. Wiadomo, że wszystko zależy od użytkownika, szczęścia, samego silnika itp. ale ile mniej więcej może nakręcić km-trów taki silnik od IV-czki ? Mój silnik ma nakręcone według licznika 280tys. km, czy dużo jeszcze może przerobić taki silnik, czy to już duży przebieg jak dla tego auta ?
Ostatnio edytowany przez Jacky1990 (2011-08-20 12:32:12)
Offline
400 śmiało można robić, fakt że Polak tego nie kupi bo on musi mieć 193 i ani kilometra więcej. Miałem Audi 80 B3 na gazie i zrobione miała ponad 600 tyś i sprzedałem ją a silnik miał się świetnie.
Offline
no dobrze panowie, ale na 100% jest jakaś możliwość sprawdzenia, czy liczznik byl kręcony czy nie. Niewierze zeby nie było sposobu na to
jezeli jest, to jaki hmm ?
Offline
"policja apeluje o możliwie dokładną weryfikację stanu technicznego pojazdu na przykład w ASO, jeszcze przed zakupem, oraz potwierdzanie w umowach faktycznie przejechanych kilometrów." - śmiech. .
Sprawdz pod maską czy masz naklejki, czy przy kupnie dostales full dokumentacje ? Zawsze mechanik moze ocenic twoje zurzycie czesci np skrzynie. Jesli nie masz wszystkich papierow i naklejek to nie w 90% a w 100% ktoś był juz w twoim vag'u Statystyki mowia swoje, 90% używanych aut na polskim rynku ma krecony budzik
Offline
Natomiast ja kupiłem w czerwcu[2011] golfie i miała 202tys. W lipcu wymieniałem licznik i manetki bo nie miałem wyświetlacza. Po sprawdzeniu przebiegu w komputerze przez kolegę co montował a pracuje w VW okazało się że ma 504tys.Wymieniałem tuleje tylne,klocki,rozrząd wszystkie części były z logiem VW.Stan zewnętrzny jak i w środku nie naganny jak na przebieg 202tys.Elektronik sugeruje że może ktoś namieszał w kompie albo go wymieniał bo nie wieży w tak duży przebieg jak na jego stan wizualny.Mechanik też mnie wyśmiał tym bardziej że auto jest w kraju już 3 lata a tylne tuleje nie były od nowości wymieniane.Dodam że jest zalany olejem 10W40 MOBIL nic nie bierze jak na razie.Przez kilka dni bylem ... lepiej nie pisać dałem sobie na luz. Pozdrawiam.
Offline
W MK4 jeszcze tego nie sprawdzisz, natomiast w nowszych VAG stan licznika jest zapisywany w sterowniku ECU, skrzyni biegów i samym liczniku - jeśli kasuje go jakiś lamer, to na pewno zostawi przynajmniej jedno z tych źródeł.
Offline