Golf 4 Klub Polska
witam
zaraz po zmianie programu w pierwszych km sprzęgło przestało wyrabiać,
można gdybać, może tylko docisk, a może sprzęgło itp.
czeka zdjęcie skrzyni i robota wszystkiego żeby mieć święty spokój
mój silnik to tdi ajm 115, obecnie około 360nm
co założyć żeby pasowało na 100% p&p i mieć święty spokój?
1. kompletny zestaw asz/arl luk ok. 1500
2. kompletny zestaw asz/arl sachs ok. 1700
3. kompletny zestaw sharan btb 1mas valeo ok. 1400
Offline
Kupić nowy docisk a na starą tarczę nabic okładziny kevlarowe i do 450nm masz spokój.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon, a może zapodasz gdzie można kupić takowe okładziny?
Są gotowe do montażu ( nawiercone i z nitami) czy trzeba nawiercać i kupować nity??
Do benzyny taki wymyk podejdzie ???
Offline
dokładnie Eizon, napisz coś więcej, jakie źródło,
bo w sumie dwumas u mnie nie daje jako tako oznak że już umiera, nie telepie, nie ma wibracji ani nie słychać bardzo coś złego
tylko ile taka operacja z nowym dociskiem i kevlarem kosztuje, proszę o więcej info
Offline
W każdej firmie gdzie jest regeneracja sprzęgieł a najlepiej tam gdzie regenerują sprzęgła do TIRÓW to mają takie ori okładziny Kevlarowe z LUK'a ona różni się tym że ma takie nici kevlarowe i w Oznaczenie ma literę S (sport).
U mnie takie tarcze robią po 200zł z nabiciem.
W benzynowym silniku jak najbardziej podejdzie.
Co do docisku to albo kupić zestaw z tarcza albo nowy docisk. Jutro mogę się dowiedzieć ile docisk sam kosztuje.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2014-10-01 18:55:21)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
dostałem przed chwilą odpowiedź od firmy tuningowej
zawołali za mocne sprzęgło z dociskiem 3300......
tylko teraz sprzęło, docisk, dwumas mam serię ajm
gdyby nowe sprzęgło i docisk od ARL podpasowało do mojego dwumasu AJM to bym brał bez zastanowienia
ale ponoć nie podpasi... trzeba cały komplet z dwumasem
Ostatnio edytowany przez michau (2014-10-01 20:21:39)
Offline
To można docisk zostawić stary jak ładny tylko go papierem ściernym podrabac żeby się szorstki zrobił i kewlar zakładać.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
nowy docisk do ajm nie jest drogi chyba 200-250 sachsa, więc bym i tak wymienił razem z łożyskiem skoro i tak skrzynia wyjęta
podpowiedz tylko gdzie zwrócić się można z tym sprzęgłem o zrobienie tego dobrze i jakichś sensowych pieniądzach
radzikowski?
pozdro
Ostatnio edytowany przez michau (2014-10-01 22:33:02)
Offline
Radzikowski raczej samej tarczy nie naboje bo mu się nie opłaca no chyba że za 500zl
Wyślij do mnie tarczę kurierem czy coś to ci ogarnie.
Ewentualnie sam do Ursusa w Wawie możesz się udać tam gdzie ja robię.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
w stolicy na skoczylasa obijają okładzinami kevlar za 150 zł, ponoć nie do zdarcia, dobre opinie na necie
niestety nie robią mocniejszego docisku, ewentualnie tylko regeneracja
no cóż, po niedzieli rozbiórka wszystkiego i będę wiedział na czym stoję
dwumas będzie na śmieci to nowy zestaw luka arl i dodatkowo wzmocnienie sprzęgła na skoczylasa
dwumas będzie nawet ok, to tylko stare sprzęgło do obicia i docisk do regeneracji
ogólnie to facet mówił, że jeśli obecny przebieg 300 tys jest prawdziwy, to raczej cały zestaw do wymiany na nowy, bo szkoda wsadzać zrobionego sprzęgła kevlarem do zjechanego dwumasu
Offline
Wiecie tak sobie myślę... mocniejsza tarcza, mocniejszy docisk, jeszcze koło zamachowe... też mocniejsze...
Coś w końcu musi puścić... więc jak wymieniać to całe flaki... niż kombinacje nowej tarczy z kevlaru a stary zszorstkowany tylko docisk...
A co z łożyskiem oporowym - jakie dać mocniejsze??
Sens wymiany?? Czy zostać przy klasycznym zestawie??
Offline
Dwumasa też wymień, ja się też nasłuchałem że dobry i nie trzeba robić a po 70 tys. poleciał i znowu skrzynie ściągać trzeba było.
Offline
michau napisał:
w stolicy na skoczylasa obijają okładzinami kevlar za 150 zł, ponoć nie do zdarcia, dobre opinie na necie
niestety nie robią mocniejszego docisku, ewentualnie tylko regeneracja
no cóż, po niedzieli rozbiórka wszystkiego i będę wiedział na czym stoję
dwumas będzie na śmieci to nowy zestaw luka arl i dodatkowo wzmocnienie sprzęgła na skoczylasa
dwumas będzie nawet ok, to tylko stare sprzęgło do obicia i docisk do regeneracji
ogólnie to facet mówił, że jeśli obecny przebieg 300 tys jest prawdziwy, to raczej cały zestaw do wymiany na nowy, bo szkoda wsadzać zrobionego sprzęgła kevlarem do zjechanego dwumasu
Akurat to się nie opłaca wkładać okładzin spiekowych na zdartego dwumasa czy docisk.
Kevlar jest podatny i sam ma się dodrzeć do płaszczyzn docisku i koła.
Jednak proponuje jeżeli dwumas nie wali założyć nowy docisk i tarczę kevlar.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
po zdjęciu skrzyni jeśli dwumas będzie ok, raczej zrobię tak:
nowy docisk z łożyskiem 400, sprzęgło na kevlar na skoczylasa 150, więcej jak 800 za wszystko nie powinno wyjść
jeśli dwumas słaby to wszystko nowe + sprzęgło na kevlar, przy wydatku 1500-1800 chyba warto dodać te 150 zł żeby był kevlar
Offline
Według mnie sam docisk 350zl a łożysko jest jednocześnie wysprzeglikiem więc z 150 zł
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
patrzyłem ceny i chyba masz rację, będzie coś koło tego, 900-1000 myślę, że w takim kwocie da radę to wszystko ogarnąć,
pod warunkiem, że dwumas cacy
dzięki Eizon i całej reszcie za porady i wskazówki, napiszę w temacie co mnie dalej spotkało i co wymieniałem a na koniec jak się jeździ
Offline
jeszcze takie pytanie mam do Was, bo ile ludzi tyle opinii
czy kompletny zestaw 2mas, sprzęgło, docisk, łożysko z asz/arl będzie pasować p&p bez żadnego problemu do ajm?
Offline
Nawet z sharana BTB p&p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
wielkie dzięki!!!
na taką odp czekałem
czyli sprzedawcy albo nie mają wiedzy, albo świadomie próbują wcisnąć komplet do ajm o 200 zł droższy niż asz/arl
Offline
Tych 115 km jest mało więc może dlatego.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
znalazłem na allegro komplet luk do ajm za 1450, zapytałem o kilka rzeczy dla formalności, natychmiast zmienili cenę na 1650
Offline
To dobrze czy źle? Uświadomiłeś ich czy jak ??
Czemu raptem zmienili cenę ??
Offline
mieli wystawione 2 aukcje, te same komplety ajm, za 1450 i 1650, wysłałem zapytanie czy będzie pasowało, podałem rocznik,
gość odpisał, poprosił o nr vin i przy okazji zmienił cenę z 1450 na 1650 he he
tak czy siak biorę komplet luk do asz/arl za 1500
Offline
Ja bym w BTB zainwestował ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Planów było wiele, ale finanse te same jak zawsze
Został założony komplet LUK z asz/arl, wszystko pasowało p&p,
nie obijałem tarczę kevlarem, nie było czasu na wysyłki na skoczylasa, zeszło by mi do następnego tygodnia
a dzisiaj potrzebne jest auto
także to by było na tyle
Offline
Trochę pojeździsz na pewno ;p Staraj się nie cisnąć tylko przy niskich obrotach na wysokich biegach ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
wykres mam tak, że gdzieś od 2300 obr jest pełny opór z momentem, także raczej bezpiecznie
dla porównania kumpel w atd ma tak, że max moment zaczyna się od 2000 obr, wymieniał niedawno komplet sachs a już kilka razy był uślizg
na wyższych biegach 4-5-6 staram się nie wciskać gazu do podłogi poniżej 2100 obr, przy 2100 i powyżej wciskam do podłogi na wyższych biegach przy wyprzedzaniu,
dobrze, źle?
Offline