Golf 4 Klub Polska
Po wczesniejszym sciagnieciu tapicerki przystepujemy do demontazu lusterka
zrodło : http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?act=idx
Offline
O ja Cię kręcę. Ile to roboty z tym wymienianiem lusterka. Tyle zdejmowania, aż mi się nie chce, haha
Offline
Chrzanek napisał:
O ja Cię kręcę. Ile to roboty z tym wymienianiem lusterka. Tyle zdejmowania, aż mi się nie chce, haha
ale żeby zamienić na lewe duże nie trzeba nic w środku robić
można wszystko na zewnątrz
Offline
kubol1990 napisał:
ale żeby zamienić na lewe duże nie trzeba nic w środku robić
można wszystko na zewnątrz
Ale ja będę zmieniał na prawe duże Więc będę musiał demontować wszystko xd
Jeszcze na dodatek, nie będzie mnie cały weekend w domu.. Tak to bym sobie wszystko ogarnął w tym czasie!
Offline
Chrzanek napisał:
kubol1990 napisał:
ale żeby zamienić na lewe duże nie trzeba nic w środku robić
można wszystko na zewnątrzAle ja będę zmieniał na prawe duże Więc będę musiał demontować wszystko xd
Jeszcze na dodatek, nie będzie mnie cały weekend w domu.. Tak to bym sobie wszystko ogarnął w tym czasie!
miało być prawe >.< ale i tak nie trzeba bo musisz mieć trójkąt od europy to tylko od spodu lusterka masz 2 śruby (krzyżak) i ściągasz obudowę i tą blaszkę gdzie się obraca lusterko podważasz i wychodzi lustro i na to miejsce dajesz od anglika tylko co z wiązką o tym nie pomyślałem więc i tak i tak trzeba ściągać boczek >.<
Offline
ja dzisiaj wymieniałem zajęło mi to 20 minut z odkręceniem lusterka z drzwi i przełożeniem trójkąta z europejczyka a wiązkę uciąłem te trzy kable fioletowy szary i szarofioletowy i później na nowo zlutowałem
Offline
Co prawda stary temat, ale warto odświeżyć i coś napisać
Ja u siebie jak wymieniałem to wszystko na zewnątrz. Nie bawiłem się z odkręcaniem trójkąta, boczków w drzwiach ITD...
Wystarczyło zdjąć obudowę ( te dwie części, tą większą w kolorze nadwozia oraz tą pod spodem czarna przymocowaną dodatkowo na śrubkę)
Oczywiście zdjąć lustro. No i ja wolałem zachować jednak swój silniczek od sterowania ustawianiem lustra wiec wykręciłem z tej hymmmm chyba aluminiowej części nazwijmy ją stelażem lusterka
następnie wypiąłem przewody z kostki która wchodzi w silniczek (dzięki czemu nie było konieczne cięcie i lutowanie przewodów. co prawda przedłużałem przewody od podgrzewania lusterka lecz z powodu gdyż moim zdaniem były zbyt mocno napięte jak podłączyłem pod wtyki w lustrze ) no i najgorsze podgięcie blaszki (wrrrr... ) zdjęcie sprężyny wraz ze stelażem no i podmianka na stelaż z UK, czyli proces praktycznie taki sam oczywiście z odwróconą kolejnością robionych czynności no i oczywiście z zakładaniem elemętów dużego lusterka
I możemy się cieszyć DUŻYM Lusterkiem z prawej strony
Pozdrawiam
Offline
Wieki temu to robiłem i komentowałem ten post Chwila roboty, tyle, że ja zdejmowałem boczek
Nic trudnego, nie ma czego się bać, przyjemna i szybka zmiana. Jedyny problem, który zawsze jest
to tylko ta 'sprężynka'
Offline