Golf 4 Klub Polska
tak jak w temacie, z góry dzięki...
http://vaglog.pl/log_190252.html
http://vaglog.pl/log_190253.html
przy okazji, wie ktoś co to za bląd? sory że śmiece....
1 Fault Found:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
pozdrawiam
Offline
coś kiepskie te logi kolego popraw... a poza tym jest już temat o logach
Offline
nie mam już możliwości poprawić, na moim laptopie vag nie działa a kuzyn już pojechał, dopiero za tydzien...
Offline
Według mnie problem ze sterowaniem. Jakby coś się przycinalo lub za słabe podciśnienie w układzie.
Albo tak te logi robisz. Ma być 1500 obr trzeci bieg i masz go ciągnąć do 4 tys obr.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
tak robiłem jak mowisz eizon
1500 trzeci bieg, gaz do spodu i do 4tysiecy... kuzyn obsługiwał kompa i moze wczesniej wyłączył troche:P
przy 3200 ma zmułe, widać tam różnice prawie 600, jakby za mało powietrza nagle dostawał?
eizon mowisz ze problem ze sterowaniem, jakim? czego?
gruszka?
Ostatnio edytowany przez kapuch (2014-10-20 21:21:10)
Offline
sterowanie czyli gruszka/n75 ...
Offline
Offline
no to cos nie poszło to logowanie bo jest pourywane,,, sprawdzić czy gruszka działa dobrze czy n75 dobrze działa, podmienic z n18,,, jest tego na forum od zaje,,,nia ;p
Offline
hej koledzy podepne sie pod temat, jestem laikiem w sprawach logów, proszę o pomoc w ich ocenie.
Teraz tylko statyczne ale zrobie też dynamiczne Chciałbym zaznaczyć, że EGR jest "zaślepiony".
Silnik to 1.9 tdi ajm.A i z silnikiem nic sie nie dzieje chce tylko sprawdzic stan motorowni Z góry dziękuję...
http://vaglog.pl/log_190537.html
http://vaglog.pl/log_190538.html
http://vaglog.pl/log_190539.html
http://vaglog.pl/log_190540.html
http://vaglog.pl/log_190541.html
http://vaglog.pl/log_190542.html
http://vaglog.pl/log_190543.html
Ostatnio edytowany przez 666 (2014-10-23 10:05:23)
Offline
czy EGR przy off nie powinien wskazywać w okolicach 99% ??
Offline
Witam ponownie, udało mi się zrobić logi dynamiczne, basic settings i statyczne...mam nadzieję, że poprawnie...przesyłam wszystkie, zerknijcie i powiedzcie, co o tym sądzicie.
BASIC SETTINGS:
http://vaglog.pl/log_190604.html
http://vaglog.pl/log_190605.html
http://vaglog.pl/log_190606.html
STATYCZNE:
http://vaglog.pl/log_190603.html
http://vaglog.pl/log_190607.html
http://vaglog.pl/log_190608.html
DYNAMICZNE:
http://vaglog.pl/log_190695.html
http://vaglog.pl/log_190694.html
http://vaglog.pl/log_190693.html
http://vaglog.pl/log_190692.html
http://vaglog.pl/log_190691.html
http://vaglog.pl/log_190690.html
http://vaglog.pl/log_190689.html
http://vaglog.pl/log_190688.html
http://vaglog.pl/log_190687.html
http://vaglog.pl/log_190686.html
PS. Chciałbym podkreślić, że przy dynamicznych climatronic był włączony. Mam nadzieję, że to nie będzie miało negatywnego wpływu na wynik logów.
Jeszcze raz Wielkie dzięki,
Pozdrawiam.
Offline
turbo przeładowuje w okolicach 2 tys
Offline
A możesz kokego napisac co może byc powodem czy to jest, grozne dla dmuchawy i co mozna zaradzic na to? Sorry za amatorke ale dopiero sie ucze.Dzieki
Ostatnio edytowany przez 666 (2014-10-25 10:30:06)
Offline
sprawdzić działanie zmiennej geometrii, pełno o tym na forum
Offline
No tak to wiem tylko turbo było zmienione pół roku temu i silnik nie wpada tryb awaryjny ,zero błedów w sterowniku.Chyba troche za szybko zeby sie juz zasyfiła?
Offline
jak nie wpada w tryb awaryjny narazie to póki co przegoń go po autostradzie dobrze, powtórz logi może tylko jedno razowo się zdarzyło że tyle dmuchnelo... ale n75 zbił ciśnienie więc teoretycznie ok
Offline
Xaime91 napisał:
jak nie wpada w tryb awaryjny narazie to póki co przegoń go po autostradzie dobrze, powtórz logi może tylko jedno razowo się zdarzyło że tyle dmuchnelo... ale n75 zbił ciśnienie więc teoretycznie ok
Witam ponownie, zrobiłem tak, jak radziłeś..."przegoniłem go " troszeczkę, powtórzyłem dynamicznego...na moje oko wygląda to tak samo jak poprzednim razem, ale byłbym wdzięczny, gdybyś sam ocenił i podpowiedział czy jest to coś poważniejszego czy też można z tym jeździć.
http://vaglog.pl/log_191168.html
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
Offline
przeładowanie i to dosyć spore, jeździć można owszem, tylko ciekawe jak długo, aż zacznie łapać notlaufa powyżej 120?
moim zdaniem przyczyną są powoli zapiekające się kierownice, na które już przegonienie go nie pomoże lub wżery,
pasowałoby przy czyszczeniu zeszlifować powierzchnię pod łopatkami
druga sprawa, co znaczy, że go przegoniłeś? bo mój ajm zdecydowanie odżył i zrobił się żwawszy, jak go przegoniłem, ale jechałem jakieś 10-15 km na 5 biegu, obroty 3,5 tys, wtedy go przeczyściło, po takiej jeździe całkowicie inne auto
Offline
No to kolego zmartwiłeś mnie, ta turbina ma dopiero pół roku :-( A co do przegonienia to do powtórki , bo ja na 6-tym biegu 200km/h, ale tylko 3 może 4 km.
PS. Czy to możliwe ża tak w krótkim czasie dmuchawa się zasyfi?
Offline
jak uprawiałes PSJ albo duzo po mieście mało trasek to czemu nie ... ja bym mu zaaplikował na 4 lub 5 biegu min 3.5 tyś i tak z 10-15km jak kolga pisał... i dokładnie można jeździć poki nie zacznie od 120 lapac not laufa...
Offline
Dzięki koledzy za pomoc... W sprawie PSJ to jestem przekonany,że to moja kobieta...ona jeździ jak przysłowiowa baba.
Skorzystam z waszych porad.
Jeszcze raz dzięki.
Pozdrawiam
Offline
http://vaglog.pl/log_203860.html rzuci ktos inny okiem ... czemu w 003 powyzej 3 tys MAF tak zaniża ??
nie wiem czmeu wgl takie dziwne zrobił zawsze dłuzsze mi te logi wychodziły
generalnie borykam sie z przymuleniem samochodu, szczegolnie na wyzszych biegach przy wiekszych predkosciach od około 80 i tak od 3 biegu czasem 4... wyprzedzanie czasem to masakra,,, buja sie bo sie buja ale jakby chcial a nie mogł
Ostatnio edytowany przez Xaime91 (2015-02-15 20:39:36)
Offline