Golf 4 Klub Polska
podejść podejdą ale musisz zwrócić uwagę:
1. na wyskalowanie tarczy od prędkości tzn na samej górze czy masz 100km/h czy tak jak tu 130km/h
2.rozkład kontrolek tzn czy ostatnia (najniższa kontrolka na tarczy) jest na wysokości wskazówki czy poniżej jak jest na zdjęciu wyżej
3. jeśli masz 1/2 fis to spoko jeśli masz fiull fis to przygotuj nożyczki lub ostry nożyk a jeśli nie masz komputera będzie rzeźba ze starych (a jak masz 1/2 fis to popatrz czy na środku masz w jednym rzędzie 3 kontrolki czy 4 jak wyżej)
4. jeśli masz diesla a z tego co widzę po opisie to masz to zwróć uwagę na obrotomierz żeby nie był wyskalowany do 7k rpm
5. Ja osobiście bym się w to nie pchał bo to nie wygląda i za dużo kosztuje, jak bym to robił u siebie to bym wolał kupić komletny, lub uszkodzony licznik od passata b5fl i z niego przełożyć wskazówki, ramki chromowane, tarcze takie moje zdanie z tego co kojarzę theblus888 ma takie
EDIT:
na tych tarczach nie masz ikonki kierunków (ale to pół biedy bo masz ukształtowaną ramkę to widać normalnie) ale nie ma ikonki od świateł drogowych co może denerwować
Ostatnio edytowany przez kubol1990 (2015-03-12 23:02:56)
Offline
kowal9194 napisał:
Za ile koleś chce ci to sprzedać? Bo mam takie same i chętnie bym się tego pozbyl
aż takie ścierwo ?
Offline
No ja mam taki licznik no i właśnie:
Nie mam ful fis ani 1/2, posiadam tak ja na zdjęciu. Słyszałem, że właśnie tak średnio to się opłaca...
kowal9194 napisał:
Za ile koleś chce ci to sprzedać? Bo mam takie same i chętnie bym się tego pozbyl
Za 50 zł ma
Offline
ale to jest zdjęcie z netu czy twoje ?
Bo jak twoje to dziwi mnie że masz diesla a wyskalowany pod 1.4 benzynkę
i tu by była rzezba u cb bo w jednym rzędzie masz 3 kontrolki a na aukcji masz 4 kontrolki w jednym rzędzie mówię za tą cenę kupisz licznik z anglika od passata b5fl zaadoptujesz tarcze, wskazówki i chromowaną obwódkę
a wygląda to tak:
tu jest dodakowo napis r32 i srebrne czapeczki wskazówek ale mniej więcej tak to by wyglądało
Offline
z tego co widze te tarcze co chcesz kupic sa pod 1/2 fis czyli tak srednio ci przypasuja bo zostaje puste miejsce na wyswietlacz
po drugie liczniki SE 1/2 fis chyba maja inne rozmieszczenie kontrolek niz ten zegar ktory masz
ps
otoz gincek i wirus macie takie takie zegary ale macie inaczej wyskalowane na obrotomierzu
Ostatnio edytowany przez DeeJn (2015-03-13 14:07:09)
Offline
DeeJn napisał:
z tego co widze te tarcze co chcesz kupic sa pod 1/2 fis czyli tak srednio ci przypasuja bo zostaje puste miejsce na wyswietlacz
po drugie liczniki SE 1/2 fis chyba maja inne rozmieszczenie kontrolek niz ten zegar ktory masz
ps
otoz gincek i wirus macie takie takie zegary ale macie inaczej wyskalowane na obrotomierzu
a 110KM nie powinien mieć wyskalowanego licznika prędkości do 260 km/h ? i 130km/h na górze ?? o.O
Offline
kubol1990 napisał:
DeeJn napisał:
z tego co widze te tarcze co chcesz kupic sa pod 1/2 fis czyli tak srednio ci przypasuja bo zostaje puste miejsce na wyswietlacz
po drugie liczniki SE 1/2 fis chyba maja inne rozmieszczenie kontrolek niz ten zegar ktory masz
ps
otoz gincek i wirus macie takie takie zegary ale macie inaczej wyskalowane na obrotomierzua 110KM nie powinien mieć wyskalowanego licznika prędkości do 260 km/h ? i 130km/h na górze ?? o.O
tak to wyglądało u mnie w afh'ie
Offline
Zdjęcie z netu, głównie chodziło mi o mfa. Ja mam predkosciomierz tak samo jak na zdjęciu wstawiłem tylko obrotomierz mam do nieco ponad 5k, od 4,5 czerwoniutko. Na środku 110km/h.
Kumpel taki sam model, tyle samo koni i taki sam licznik.
Wszystko ładnie chodzi.
kubol ten licznik co wstawiłes to mega, idzie na prawdę go dostać w tak niskiej cenie? Co z podłączeniem? Jakieś kombinacje? Programowanie coś?
Bo właśnie to wszystko chciałem ominąć.
Ostatnio edytowany przez gincek (2015-03-13 19:28:33)
Offline
gincek napisał:
Zdjęcie z netu, głównie chodziło mi o mfa. Ja mam predkosciomierz tak samo jak na zdjęciu wstawiłem tylko obrotomierz mam do nieco ponad 5k, od 4,5 czerwoniutko. Na środku 110km/h.
Kumpel taki sam model, tyle samo koni i taki sam licznik.
Wszystko ładnie chodzi.
kubol ten licznik co wstawiłes to mega, idzie na prawdę go dostać w tak niskiej cenie? Co z podłączeniem? Jakieś kombinacje? Programowanie coś?
Bo właśnie to wszystko chciałem ominąć.
nie no to kupujesz licznik anglika od passata b5fl przekładasz tarcze, wskazówki a z twoich starych tarcz musiał byś wyciąć ikonki środkowe sprawa była by inna jak byś miał 1/2 fis bo tak to przekładasz obudowę i wkładasz licznik, programowanie i jazda
Offline
no w sensie te co masz pomiędzy tarcza obrotów a tarczą prędkości no uciekło mi słówko tyle że jak masz wyskalowany do 220km/h to czeka cię adaptacja O kontrolki Znalazłem słówko >.<
Offline
A czemu muszę je wyciąć? Skoro pokazuje mi się tam np kontrolka paliwa, chyba ręcznego, oleju itd. W liczniku od Passata chyba raczej tak samo jest, więc nie będę musiał wycinać?! Czy się mylę?
Ostatnio edytowany przez gincek (2015-03-13 20:03:08)
Offline
gincek napisał:
A czemu muszę je wyciąć? Skoro pokazuje mi się tam np kontrolka paliwa, chyba ręcznego, oleju itd. W liczniku od Passata chyba raczej tak samo jest, więc nie będę musiał wycinać?! Czy się mylę?
no spoko są ale paski po fl miały już 1/2fis a 1/2 fis czy to w golfie, czy passacie masz w jednym rzędzie 4 kontrolki a w liczniku bez fis'a masz w jednym rzędzie 3 kontrolki
(przepraszam po którymś roku były w jednym rzędzie 3 kontrolki w golfie mój kolega ma 2004rok i ma 4 kontrolki w jednym rzędzie )
Offline
Czyli jak wytnę to będzie ok? Czy np tak sobie myślę, wytne te stare jakoś ładnie je wkomponuję/zostawię zakładając nowe wytnę właśnie to co zostawiłem z starych i wszystko ładnie pięknie
Czy po tylu piwach juz mi nie wychodzi kombinowanie?!
Offline
gincek napisał:
Czyli jak wytnę to będzie ok? Czy np tak sobie myślę, wytne te stare jakoś ładnie je wkomponuję/zostawię zakładając nowe wytnę właśnie to co zostawiłem z starych i wszystko ładnie pięknie
Czy po tylu piwach juz mi nie wychodzi kombinowanie?!
za dużo chyba wypiłeś bo do twojego licznika bez większej rzezby nie obędzie się bo jak chcesz tarcze z passata to masz na samej górze albo 130km/h albo 100km/h a z tymi kontrolkami to spoko by było jak byś wyciął chyba że kupisz licznik od paska przeszczepisz wskazówki i chromowane obwódki a tarcze takie kupisz mniej kombinowania a nie wyglądają najgorzej
proszę nie sugeruj się zdjęciem z aukcji tylko zjedz niżej
http://allegro.pl/tarcze-indiglo-volksw … 62786.html
a chodzi mi o taki wzór
a tak wyglądają z tymi wskazówkami i ramkami chromowanymi od passata
I tak wyglądają najlepiej
i nie musisz kombinować z kontrolkami
Offline
gincek napisał:
No ładnie kubol, dzięki wielkie ze tak wszystko mi tłumaczysz ;p
Ja np znalazłem takie i juz chcialem to jutro zamawiać
http://img26.olx.pl/images_tablicapl/21 … rudnik.jpg
dobrze że nie zamówiłeś bo masz na górze 100km/h czyli albo byś na to brał poprawkę gdzie masz 100 albo byś ga zaadoptował od nowa
Offline
ale misz masz ludzie gincek powiedz mi tak ktory rok masz golf i czy tobie chodzi tylko o tarczki czy tez o fis kubol troche tutaj namieszal zegar jest elektroniczny wiec nie wazne gdzie jest 100km jak bybyl na linke jak w maluchach to byla by roznica jakby co pisz na PW
Offline
kubol1990 napisał:
gincek napisał:
Czyli jak wytnę to będzie ok? Czy np tak sobie myślę, wytne te stare jakoś ładnie je wkomponuję/zostawię zakładając nowe wytnę właśnie to co zostawiłem z starych i wszystko ładnie pięknie
Czy po tylu piwach juz mi nie wychodzi kombinowanie?!za dużo chyba wypiłeś bo do twojego licznika bez większej rzezby nie obędzie się bo jak chcesz tarcze z passata to masz na samej górze albo 130km/h albo 100km/h a z tymi kontrolkami to spoko by było jak byś wyciął chyba że kupisz licznik od paska przeszczepisz wskazówki i chromowane obwódki a tarcze takie kupisz mniej kombinowania a nie wyglądają najgorzej
proszę nie sugeruj się zdjęciem z aukcji tylko zjedz niżej
http://allegro.pl/tarcze-indiglo-volksw … 62786.html
a chodzi mi o taki wzór
http://moman.pl/gfx/big/1353443855.5684.jpg
http://moman.pl/gfx/big/1353443865.2148.jpg
a tak wyglądają z tymi wskazówkami i ramkami chromowanymi od passata
I tak wyglądają najlepiej
http://moman.pl/gfx/big/1353443854.3988.jpg
i nie musisz kombinować z kontrolkami
moze i ladnie wygladaja ale szybko podobno traca na wartosci poniewaz sie wypalaja
Offline
kowal9194 napisał:
kubol1990 napisał:
gincek napisał:
Czyli jak wytnę to będzie ok? Czy np tak sobie myślę, wytne te stare jakoś ładnie je wkomponuję/zostawię zakładając nowe wytnę właśnie to co zostawiłem z starych i wszystko ładnie pięknie
Czy po tylu piwach juz mi nie wychodzi kombinowanie?!za dużo chyba wypiłeś bo do twojego licznika bez większej rzezby nie obędzie się bo jak chcesz tarcze z passata to masz na samej górze albo 130km/h albo 100km/h a z tymi kontrolkami to spoko by było jak byś wyciął chyba że kupisz licznik od paska przeszczepisz wskazówki i chromowane obwódki a tarcze takie kupisz mniej kombinowania a nie wyglądają najgorzej
proszę nie sugeruj się zdjęciem z aukcji tylko zjedz niżej
http://allegro.pl/tarcze-indiglo-volksw … 62786.html
a chodzi mi o taki wzór
http://moman.pl/gfx/big/1353443855.5684.jpg
http://moman.pl/gfx/big/1353443865.2148.jpg
a tak wyglądają z tymi wskazówkami i ramkami chromowanymi od passata
I tak wyglądają najlepiej
http://moman.pl/gfx/big/1353443854.3988.jpg
i nie musisz kombinować z kontrolkamimoze i ladnie wygladaja ale szybko podobno traca na wartosci poniewaz sie wypalaja
a z skąd masz takie info ?
Offline