Golf 4 Klub Polska
Strony: 1
Szukam jakiegoś poleconego warsztatu w Warszawie, który zajmuje się spawaniem bloku silnika gdyż mi pękł i leci z niego płyn chłodniczy. Czy ktoś jest zorientowany ?
Offline
Sz. Kolego, opłaci Ci się to spawać ?? - skoro pękł ( nie z przyczyn zewnętrznych wypadek, upadek... ) a sam z siebie np. przegrzanie to istnieje możliwość że inne miejsca też grożą podobną usterką. Ja szukał bym bloku z rozbiórki angola.
Ostatnio edytowany przez TataNka (2015-03-14 11:31:24)
Offline
Żeliwo czy aluminium?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Teraz napisz w jakim miejscu cieknie.. Bo ostatnio próbowaliśmy pospawać TDI od strony skrzyni biegów to są takie naprężenia od żeliwa że pęka dalej i taki blok jest do wywalenia.. I do każdego spawania trzeba wyciągnąć silnik i spuścić płyn i olej.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Pęknięcie jest z tyłu silnika na wysokości mniej więcej pod głowicą. Kurde niezły szykuje się wydatek, same wyjęcie silnika nieźle sobie pewnie liczą... Co o tym sądzisz kolego Eizon ?
Offline
Tysiąc będzie mało ;p Spróbuj spuścić cały płyn oczywiście musisz wyjąć termostat oczyść to odtłuść i zasmaruj to poxipolem. Zawsze taniej a na pewno pomoże..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Im bardziej się przyłożysz to na pewno dłużej potrzyma ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Szanowni Koledzy, jeśli mowa o poxipolu i czymś tam tym podobnym, to wolał bym kołkować ten blok.
Zrobić raz a dobrze. Lub spawać bo to też trwałe rozwiązanie. Najlepiej wymiana bloku.
PS. Jeśli pęknięcie, to skąd wiadomo od/do kąd i jak to pęknięcie leci? Fachowo powinien być rentgen bloku.
Nie polecam klejenia jeśli Chcesz jeździć nadal, jak sprzedawać też nie...-( pewnie zechcesz kupić coś innego, miło by było kupić z takim samym mykiem? raczej nie.)
Koszty kosztami, realia zaś realiami... warto za 6 miechów wyciągać bo pociekło... ?? Lub ubywa płyn a Ty nie wiesz gdzie, a pęknięty i klejony blok był...
Ale przemyślenia zostawiam Wam.
Ostatnio edytowany przez TataNka (2015-03-16 17:04:48)
Offline
TataNka napisał:
Szanowni Koledzy, jeśli mowa o poxipolu i czymś tam tym podobnym, to wolał bym kołkować ten blok.
Zrobić raz a dobrze. Lub spawać bo to też trwałe rozwiązanie. Najlepiej wymiana bloku.
PS. Jeśli pęknięcie, to skąd wiadomo od/do kąd i jak to pęknięcie leci? Fachowo powinien być rentgen bloku.
Nie polecam klejenia jeśli Chcesz jeździć nadal, jak sprzedawać też nie...-( pewnie zechcesz kupić coś innego, miło by było kupić z takim samym mykiem? raczej nie.)
Koszty kosztami, realia zaś realiami... warto za 6 miechów wyciągać bo pociekło... ?? Lub ubywa płyn a Ty nie wiesz gdzie, a pęknięty i klejony blok był...
Ale przemyślenia zostawiam Wam.
Koszty.................
W bloku żeliwnym można spawać ale uszy a nie kanały wodne...
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Poprzedni właściciel sprzedał mi taki samochód 3 lata temu i teraz to wyszło! Samochodu nie sprzedaję i nie mam zamiaru sprzedać z taką wadą TataNka, znam ten ból. Narazie skleję bo widziałem pęknięcie i nie ma tragedi lecz coś tam kapie. Wymiana bloku ... koszty ... wymiana silnika ... koszty. Skleję i się zobaczy, pod Łodzią są fachowcy http://naprawa-metalock.pl/ pytałem się ich to wycenili mi na 500-600 zł. Trochę daleko więc szukam w Warszawie, jeżeli nie znajdę fachowca to zmuszony będę pojechać tam i to zrobić:)
Offline
A tego z metalocku to nie widziałem, chylę głowę.
Cały czas dylemat że na silniku w aucie Chcesz to robić, tak tak rozumiem że koszty.
Ufam że się uda. I cudów nie będzie
Eizon, ucho silnika można spawać, a dlaczego nie można boku kanału wodnego? - sądzę że na uchu naprężenia będą większe niż na boku bloku. Ja pęknięcie jeszcze bym podszlifował cienką tarczą aby spaw wszedł 2-3mm głębiej. .. moja demagogia.
Sądzę że Wiesz lepiej z racji pasji, więc się nie czepiam już.
Offline
Tzn ja tak twierdzę z silnika 1.9 Tdi dziura w kanale wodnym nad skrzynią biegów pod głowicą i Jak spawalismy to były takie naprężenia ze pekalo dalej. Nie próbowaliśmy spadać zwyczajnym migomatem ale często gęsto spoiny migomatowe mają dużo porów i może ciec.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Miałem się nie czepiać. Dlaczego wszyscy tak lubią te migomaty? - Łatwe. proste, nie koniecznie zdające egzamin... ??
A czemu nie spawarka klasyczna transformatorowa, z elektrodą żeliwną w otulinie?? Próbowałeś?
W miarę wprawiony spawacz oczko na oczku zamknie w spawie. Pisałem o pogłębieniu szlifem na 2-3mm, bo wtedy spaw wchodzi głębiej i można ponowić go w przeciwną stronę tj. spaw nad spawem z tym że ten wierzchni spaw z ociupinę większym Amperem i grubszą elektrodą, aby rozlało ew. nie równe oczka.
No cóż technologia spawania się tu kłania, ale mając doświadczenie z żeliwnym tłumikiem Władymirca tak robiono i było git. Tłumik ułamany po pijaku przez gałąź w sadzie...
Offline
Jak widzę te elektrodowe cuda i spaw jaki wychodzi po fachowcach to śmiem twierdzić ze co jedynie celowki na poddaszu mogą spawać i nic po za tym.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
... i w tym problem, że po prostu brak fachowców którzy umieją się posługiwać obsługiwanym sprzętem.
Offline
Mam klej i będę dzisiaj działać Panowie http://allegro.pl/klej-autoweld-cx-80-a … 21255.html
Offline
I jakieś wyniki w działaniu z klejem ?? Bardzo mnie ten temat ciekawi.
Offline
Blok do wymiany. Spawanie pomoże na krótko bo jest duże prawdopodobieństwo, że znowu pęknie, ale nie spaw tylko miejsce gdzieś obok. (Doświadczenie z praktyk i wiedza z przedmiotu zawodowego ). W klej tym bardziej bym nie wierzył.
Ale to tylko moje zdanie.
Offline
Strony: 1