Golf 4 Klub Polska
Cześć, najechałem wczoraj po ciemku na wielki próg zwalniający na drodze (tak dużego jeszcze nie widziałem). Pod autem zatrzeszczało, powiedzcie mi jakie mogą być objawy zerwania miski olejowej albo wydechu? Auto nie wydaje żadnych złych objawów patrząc pod autem nie widze jakichś zerwanych elementów ale nie znam się na mechanice i nie mam kanału. Jechać na warsztat czy niepotrzebnie się obawiam?
[ na forum nie robimy kupy - Kajor]
Offline
Jak byś urwał miskę to byś za daleko nie ujechał tylko zaraz byś miał komunikat o braku ciśnienia oleju. Wydech też zaraz byś usłyszał że auto chodzi dużo głośniej. Prawdopodobnie tylko zawadziłeś i przytarłeś jakimś elementem podwozia pojazdu.
Offline
Mogłeś przytrzeć belką nie wiem jak dokładnie się ona nazywa do niej jest przymocowany łącznik od skrzyni biegów.Ta belka poprzeczna jest niżej umieszczona od miski olejowej w moim golfie jest przykręcana do niej pokrywa silnika.Podobny przypadek miała moja kobieta tylko ona wzięła koleinę centralnie na środek auta.Zaraz sprawdzałem poza otarciem większych zniszczeń nie narobiła.
Offline
łe tam ile razy już ja uderzyłem ;p haha raczej uderzyłeś wózkiem przedniego zawieszenia albo amortyzatorem silnika na dole który właśnie do sanek jest przykręcony
[nie bluzgamy - Kajor]
Offline
Może poszarpałeś osłone silnika tą z ABS-u ....ja po takim uderzeniu wbiłem korek oleju do środka.... mam mikropęknięcie .... w TDI miska jest bardzo nisko i trzeba uwarzać.
Offline
Dzięki Panowie chyba nic się nie dzieje, auto odwiozłem dziś do wujka do lakierni ma go też dogłębnie sprawdzić mechanicznie więc jakby co to wyjdzie. Tak z ciekawości spytam macie może problem z klamką tylnego bagażnika? W koło mojej zrobił się parch.
Offline
Klamka jest z plastiku - pewnie po lakier dostała się woda, albo klapa miała jakąś przygodę.
Sprawdź czy masz nienaruszoną miskę olejową. Poza tym u mnie nie było komunikatu, gdy odpaliłem auto bez oleju, więc podłóż na noc jakąś szmatę pod miskę, żeby zobaczyć, czy ewentualnie nie leci. Mogłeś też przywalić podłużnicą, albo chlapaczami (o ile je masz).
Offline
Klamka nie jest z plastiku,tak się składa akurat na wakacjach wymieniałem jest to jakiś odlew metalopodobny ale z czego nie sprawdzałem. Powychodziły na niej parchy a na około normalnie jak ją wymontowałem kruszyła się,poszukałem inną,lakiernik zabrał i pomalował wymieniłem uszczelkę stara totalny złom a na koniec posmarowałem mazidłem do konserwacji powierzchni zamkniętych i montaż .
Offline
Mój błąd - klamka nie jest z plastiku, ale ze ZnAl-u - po prostu magnes na nią nie reagował. Jednak ZnAl też nie może zardzewieć.
Offline
U mnie sama klamka zaliczyła padaczkę więc pytałem ale tak jak opisałem żaden plastik.Natomiast montaż lakiernik podpowiedział co mi malował ponieważ pracuje w serwisie VW i smarowidło od niego dostałem żeby zabezpieczyć przed dostawaniem się wody oby nie gniło.Poniekąd ma wystarczyć sama uszczelka ale to za mało.
Offline