Golf 4 Klub Polska
Witam mam problem z klapą gaszącą ponieważ nie działa, gdy elektrozawór podepne bezpośrednio z akumulatora to zadziała , na zapalonym silniku na przewodach idących do elektrozaworu jest 12,60 Volt, a na drugim 3,4 Volt ? czy tak ma być ? niema przypadkiem zwarcia do masy ? na jakiej zasadzie to ma działać ? czy po zgaszeniu silnika nagle powinno sie pojawic plus na kablu czy jest to sterowane masą? czy istnieje jakis przekanik z tego elektrozaworu ? może styki sie gdzieś zwarły ? prosze o pomoc pozdrawiam
Offline
Hej , prosze o uzupelnienie profilu. Jesli podlaczasz elektrozawor na krotko jak dlugo Ci gasnie samochod ? W ciagu 1sek czy dluzej ?
Offline
WItam, jak podlacze bezpośrednio elektrozawór odrazu gasi auto tak jak to powinno byc ,mysle ze wina lezy po stronie sterowania zasilaniem na elektrozawór , nie wiem ze stacyjki albo z jakiegos przekaniznika, nie wiem czy prad ma byc po odpaleniu auta czy dopiero przy gaszeniu sie pojawia.
Offline
hmmm to dziwne własnie bo skoro by byl popsuty to by nawet na krótko nie dzialal tak mi sie wydaje postaram sie podmienic z innego auta i zobaczymy dzieki za odp
Offline
witam, podlaczylem dzis inny sprawny zawór i nie dziala dalej klapa gasząca jak dotkne na zapalonym silniku kabelkiem z tego zaworu o mase auta to ladnie gasnie auto klapa sie zamyka czy istnieje gdziej jakis przekaźnik który tym steruje ? moze sie styki zwarly i nie podaje masy pozdrawiam
Offline
Witam, dzis zajolem sie tą klapą gaszącą i sprawa jest taka ze po zapaleniu silnika na kablu z N239 zółto czarny jest 14 volt a na fioletowo szarym 3 volty ktore pojawiają sie ze sterownika silnika po zgaszeniu silnika te 3volty zamieniają sie w mase , ale 14volt z kabla zółto-czarnego tez sie traci i dlatego niema sygnalu zeby zawór zadzialal i zeby klapa gasząca zgasila silnik , czy tym plusem steruje jakis przekaznik zeby podtrzymac tego plusa na chwile ????jak jest u was ?
Offline