Golf 4 Klub Polska
Witam wszystkich. Mam takie pytanko mianowicie chodzi o to że jestem zielony w sprawach silników DIESLI. Niedługo kupuje golfa kombi i nie mam pojęcia jakiej mocy wziąć silnik ? Auto by było używane na co dzień latanie wokół komina jak to się mówi i na długie trasy Polska-Austria ok 1000 km w 4-5 osobowym składem i sporym bagażem. Zastanawiałem się nad 1.9tdi 130km, tempomatem i skrzynią 6b, mechanmik powiedział że ten typ ma koło dwu-masowe i drogie pompowtryski. Natomiast inni mechanicy mówią ze mam kupować tylko 1.9 tdi 90km bez koła dwu-masowego i na pompie ponieważ nie są do zajechania te silniki. Szczerze mam mętlik w głowie i nie mam pojęcia co myśleć na ten temat? Czy wybrać dynamikę, elastykę i spore koszty w razie czego jak się popsuje czy po prostu kupić słabszego i bardziej tańszego w utrzymaniu ? Poradźcie mi jaki typ mam wybrać?
Najlepiej jak byście napisali w jakich wersjach razem występowały takie bajery jak tempomat, skrzynia 6'cio biegowa i nawigacja.
Offline
zalezy ile masz funduszy. tak na prawde to kup obojetnie co byle w jak najlepszym stanie technicznym. czy to bedzie vp czy pd... w 90 kombi i kpl osób moze brakowac troche mocy na trasie. a silniki bez dwumasy masz tylko pierwsze modele z poczatku produkcji czyli roczniki 98 jak sie nie myle i nie dam reki obciąć czy w takim bedziesz mial tempomat, tam chyba nie ma szyny CAN ? szukal bym DOBREGO TECHNICZNIE porzadnie sprawdzonego przed kupnem 130KM silnika.
Offline
Szukaj tego co będzie w lepszym stanie. Można trafić zarówno zajechane diesle na pompie jak i na pompowtryskiwaczach jak ktoś nie dbał.
Offline
di 110km były na zwykłych wtryskach na moje to chyba najlepsze rozwiązanie pomiędzy elastyk jazdy a kosztami eksploatacji a dwu masa siada od strzelania sprzęgłem tylko nie wiem czy były 119 z 6 biegówką.
Offline
Offline