Golf 4 Klub Polska
Witam wszystkich!
Czy ktoś może mi podpowiedzieć jaki może być powód, że zawieszenie jest "walące", uderzające.
Jedziemy np 60 km/h, jest lekka nierówność na drodze jakieś pęknięcie, rozwarstwienie a zawieszenie "wali" jak wyskok z krawężnika przy 100 km/h..
Wymienione zostały amortyzatory (bilstein) przód + sprężyny Kayaba, do tego lemfordera łożysko/poduszki i zero poprawy.
Miał ktoś podobny problem? Zdaje sobie sprawę że auto ma swoje lata ale czy zawieszenie które przejdzie swoje, po wymianie nigdy już nie będzie takie idealne?
Strasznie męcząco się jeździ bo auto szybko nabiera prędkości ale cholernie mocno trzeba uważać aby nie najechać na jakąś nierówność bo od razu trzesie na wszystkie strony.
A może w tym autach to norma? bo stare i pewnie zużyte nieźle?? Da radę jakoś to naprawić?
Byłem na stacji kontroli auto 15 min przechodziło test amortyzatorów + szarpaki, nie ma żadnych problemów, luzów..
Zastanawiam się nad łącznikami stabilizatorów lub tulejami ale to czuć w przedniej i tylnej osi czyli może też tuleje tylnej belki.
Tylko czy od tego aż tak to by się zachowywało?
Dziękuje za zainteresowanie.
Offline
Przy zużytych tulejach stabilizatora właśnie na każdej dziurze strasznie on walił. zorientowany diagnosta powinien to jednak wykryć na szarpakach.
Offline
z doświadczenia ci podpowiem ze lepiej odłóż wiecej kasy i zrob kpl zawieche tzn wszystkie tuleje, sworznie, łączniki itp... ja robiłem tak na raty najpierw tuleje a reszty nie bo byls dobra, zaraz sie skończyły sworznie, to zrobiłem sworznie, potem amory, wiekszosc była nowa wiec stare elementy takie jak gumy stabilizatora i łaczniki zaraz sie posypały i znowu musiałem robić,,, wiec lepiej calosc raz, efekt duzo lepszy i spokoj na rok czy ile a nie co troche wymieniać )
Offline
No w sumie racja, może spróbuje zorganizować kasę. Ale problem taki czy cokolwiek pomoże? Bo wpakuje w komplet sporo pieniędzy i się okaże że "walenie" nie odpuści..
Na aukcjach można znaleźć zestawy całe tuleje wahacza, sworznie, stabilizatory, gumy..
Po prostu zależało mi żeby podjechać na SKP i dowiedzieć się że łączniki do wymiany a tutaj wszystko ok i diagnosta nie ma pojecia dlaczego tak się dzieje, mówi o twardym zawieszeniu...dla mnie nie ma znaczenia czy twarde czy miękkie, po prostu coś nie trzyma.
Offline
sprawdz na innej czy dwoch stacjach co wali. na odleglos mozna duuzo rzeczy wymienic
Offline
A witam wybaczcie ze tak długo ale no sprawy wagi rodzinnej pochwale się za kilka miesięcy :-D Panowie właśnie mam to samo prawy tył tak wali nawet przy 20km/h ktoś pomoże?
Offline