Golf 4 Klub Polska
10-12 litrów. Jak przyciśniesz mocniej to i ze 14.
Trasa koło 8,5-9.
Przypomnę tylko, że w silnikach APK, AQY, AZJ, ATU, AGW, czyli właśnie 2.0 8V 115KM, Volkswagen zastosował "nowoczesne i wspaniałe" trzyczęściowe pierścienie na tłokach,które przepuszczają olej już po niewielkim przebiegu. Po wymianie na jednoczęściowe otrzymujemy praktycznie stary dobry 2E/ADY, czyli silnik oparty na projekcie VW 811/813 i będący praktycznie nie do zajechania. Dodatkową zaletą jest piękna współpraca z gazem, choć plastikowy kolektor wymusza stosowanie sekwencyjnej instalacji LPG.
Offline
Ooo właśnie o to mi chodziło Kajor moj 2.0 teraz jak jest zimno pali 12L ;( i wskazówka opada masakrycznie więc zastanawiam się nad sekwencją jeśli chodzi o spalanie to na komputerku! pokazuje mi tak:
- w mieście 10-12L
- trasa 8-9 ( są momenty gdzie zejde nawet do 6,5-7!
- jak depne to 14L czasem komputer nawet mi pokazuje 28L 0_o hhehe ale rekord to pokazał mi 58L!
Nawet kiedyś byłem przeciwny gazu to teraz chętnie go zamontuje
Cały bak zalany = ok. 480-500km przejedziesz
Ostatnio edytowany przez kor0 (2011-11-24 13:55:30)
Offline
Proszę uprzejmie.
2.0 pięknie chodzi na LPG sterowany np. sterownikiem wtrysku STAG-300. Niewymagający i elastyczny silnik, chociaż swoje niestety musi łyknąć. Ale to w końcu nie Tico, tylko dwulitrówka starej generacji.
Offline