Golf 4 Klub Polska
Witam,
Jestem nowym użytkownikiem forum, nie jeden temat widziałem o kodowaniu kluczyka (jeden w stacyjce + drugi w drzwiach). Mój problem jest taki że posiadam tylko jeden kluczyk w którym chciałbym wymienić baterię (Golf 4 1,9TDi, drugi kluczyk przepadł). Jaki jest sposób na jego zakodowanie? Czy może koniecznie potrzebuje kabel do pc + program?
Inne pytanko brzmi, czy jest jakaś możliwość by sparować ten jeden kluczyk tak by ten drugi (którego de facto nie ma) usunąć z 'systemu'?
I następne pytanie, jeżeli chciałbym sobie dorobić kluczyk... co należy zrobić?
Dzięki za pomoc
Pozdr.
Offline
A czy bateria ktora masz w pilocie calkiem padla..?? bo jesli nie to jesli kupisz nowa i wymiana nie zajmie ci wiecej niz 5 min to nie musisz kodowac od nowa pilota, a czemu chcesz go uwunac z systemu..?? a gdy chcesz dorobic klucz top musisz kupic klucz VW ( czysty) z taka sama iloscia HZ jak masz ten aktualny klucz a nastepnie dorobic grot
Offline
Kluczyk jeszcze działa - ale nie znamy dnia i godziny. Dlatego instrukcja jak się 'to' robi by się przydała :-).
Co do usuwania kluczyka - jak pisałem, przepadł... a nie chciał bym by ktoś jeździł z moim kluczykiem po mieście i klikał w każdego VW ;-).
I właśnie, co do dorobienia grotu. Rozumiem że jeżeli bateria w tym jednym kluczyka padnie, lub dorobię TYLKO grot (jako zapas). To przy pomocy samego grota samochodu nie da się odpalić (z powodu immo)?
Dzięki za pomoc.
Pozdr.
Offline
Widzę że macie 2 problemy.
1. problem - pilot i bateria. Jeśli nie macie kabelka VAG i laptopa musicie użyć 2 kluczyków - po wymianie baterii wkładacie jeden kluczyk do stacyjki i włączacie zapłon , natomiast drugim po wyjściu z auta zamykacie mechanicznie zamek drzwi kierowcy a następnie kilkakrotnie naciskacie przycisk zamykania - następnie otwieracie drzwi , wyjmujecie kluczyk ze stacyjki i sprawdzacie czy działa pilot - powinien już ponownie się przyuczyć.
2. problem to wymiana kluczyka, obudowy - w takim przypadku bez kabla VAG + laptopa i pinu immo nic nie zdziałacie. Pin immo można wyciągnąć zwykłym programem vageepromer + do tego kable od viakena vag kkl po rs232 (kabel + puszka+ kabel).
Offline
ja wymienialem baterie w pilocie i jesli to sie zrobi szybko ( kilkanascie sekund ) to kluczyk sie nie rozkoduje Ja zmienialem kilka razy i ciagle dziala ( bez ponownego kodowana)
Offline
Sorry za odkopanie tematu ale i u mnie powoli szykuje się wymiana baterii w pilocie, czasami i trzeba ze 2 minuty postać i poklikać bo nie chce otworzyć. Jak szybko trzeba wymienić tą baterię żeby nic się nie rozkodowało? U mnie zamek w lewych, prawych jak i klapie bagażnika jest zastany i nie idzie go obrócić ani w lewo ani w prawo. Wcześniej od pasażera jakoś działał ale teraz nic. Działa tylko otwieranie i zamykanie na pilota
Offline
Nie wiem ile ale zrob to najszybciej hehe
Offline
Witam, jestem nowy na forum i mam taki mały problem. Posiadam golfa IV 99r gti mam tylko jeden kluczyk scyzoryk na dwa przyciski, wczoraj rozebrałem kluczyk i zmieniłem obudowę pilota, trwało to jakąś minute po przekładkadce podchodzę do samochodu i pilot wogóle nie reaguje moim zdaniem się rozkodował ale nie mam pewności a nie wiem jak to sprawdziś najgorsze jest to że mam właśnie tylko jeden kluczyk wszystkie zamki stoją bo dawno nie używane, no i to jest przekładany anglik i nie mam pojęcia jak jest zrobiona elektryka Akurat jestem w trakcie rozruszania zamka od kierowcy.
Prosił bym o jakieś porady bo nie wiem co dalej robić
Offline