Golf 4 Klub Polska
Jak w temacie, założyłem alufelgi BBS Montreal II, 16", ET42 ,czyli pasują do golfa 4, i moje zdziwienie przy maksymalnym skręcie w lewo i prawo felgi obcierają o przegub kierowniczy Jak na max w lewo to lewa, jak w prawo to prawa. Czemu to tak się robi? Przecież felgi są takie jak trzeba, chyba, że o czymś nie wiem??
Offline
Przeguby kierownicze ?
Cos duze to ET... ile cali szerokosci ?
Offline
Miało być końcówki drążków kierowniczych, ja mówię na to przeguby kierownicze. Felga ma 6,5".
Patrząc jak są założone u brata w golfie 5, to u mnie są założone źle: wydaje mi się, że powinny być wygięte w stronę półosi, a nie w stronę tyłu. Bo tak jak teraz to wystają za bardzo i obcierają.
Po mojemu to tak powinny być http://obrazki.elektroda.net/51_1254607619.jpg a u mnie są odwrotnie
Offline
To sam sobie już odpowiedziałeś teraz musisz zamienić je stronami i jechac na zbieżność. Nie zapomnij policzyć obrotów przy wykrecaniu końcówek będzie łatwiej ustawić takom samom zbieżność (pi razy dzwi)
Offline