Golf 4 Klub Polska
Tematy oleju są wałkowane cały czas..
Lej ten co masz 10W40... a firma byle nie castrol.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
No właśnie o firmę mi chodzi najbardziej i kwestie czy warto kupować dedykowany olej do LPG. Gdzieniegdzie ludzie piszą, że jednak różnych marek oleje wpływają na głośność pracy silnika.
Offline
Eizon a Ja zadam pytanie, dlaczego nie Castrol?
Użytkownik Chrzanek ma 1.6 SR+LPG i leje VALVOLINE MaxLife 10w40, Ja mając 1.6 SR+LPG lalem Mobil Super 2000 X1 10W40 i nie narzekałem.
Ostatnio edytowany przez BartesWZL (2015-07-08 09:58:07)
Offline
BartesWZL, jak Byś czytał Forum, zadał sobie trud choć przeczytać tematy z wątkiem "jaki olej", to temat Castrola nie był by poruszany.
Bo popsuł się bardzo w stosunku jakości do ceny jak i ogólnie samej jakości, bazuje na wypracowanej marce gdzie kiedyś za przystępną cenę otrzymywało się produkt z wyższej półki, dziś wciskając prawie kit...
Choć nikt nie przeczy że ludzie kupują go i leją.
Są znacznie lepsze jakościowo/ cenowo oleje Valvoline który wymieniłeś, Motul...
A czy kupować "dedykowany" do LPG, czy "zwykły" to tylko kwestia swego ego, że mam do lpg bo na lpg jeżdżę, zaręczam że jak by serwis wlał zwykły zamiast do lpg - nikt poza laboratorium może, różnicy nie stwierdzi.
Offline
nic a nic, i niczego nie wlewaj do czyszczenia !!!!
Rozgrzać silnik do włączenia wentyli, zgasić - spuścić spokojnie olej i niech kapie a Ty wymieniasz filtr oleju ( można zalać filtr nowym olejem przed zamontowaniem ).
Potem zakręcasz korek na misce i wlewasz świeży olej, odpalasz, czekasz aż olejarka zniknie ( jak filtr zalałeś to możliwe że wcale się nie zapali ). Po godzinie sprawdzasz miarką stan oleju, dolewasz ew. braki.
Offline