Golf 4 Klub Polska
Witam.
Podczas jazdy zaczęło mi chrobotać w lewym przednim kole, i zapaliła się żółta kontrolka ABS wraz z czerwonym wykrzyknikiem.
Sprawdziłem na parkingu, nic nie widać... Dojechałem do domu paliła się już tylko kontrolka żółta ABS, nie chrobotało.
Zmian w hamowaniu nie widać, nie doprowadzałem do włączania ABS - w celu sprawdzenia.
Tydzień temu miałem zmieniane poduszki amortyzatorów, z tego co wiem trzeba chyba wyjąć półoś z piasty aby to zrobić...
Teraz pytanie:
-rozleciała się tarcza ABS, sypnął czujnik?
-rozleciało się łożysko i odsunęła się tarcza ABS od czujnika, przez np. zbyt mocne dokręcenie nakrętki w piaście?
Np. błąd mechanika podczas montażu...
Wymienia się samo łożysko, czy komplet piasta+łożysko z tarczą? Czyj komplet, łożysko brać?
PS. Szarpiąc lewym kołem czuć lekki luz, a może tylko przewrażliwiony jestem....
Ostatnio edytowany przez TataNka (2015-09-25 19:51:10)
Offline
Nie trzeba zadnej polosi wyciagac do wymiany poduszek amora.
Mogla sie rozleciec piasta, zwrotnica, lozysko i tak dalej i tak dalej.... aciagnij kolo i zobacz
Offline
Zobaczone: łożysko luz złapało i rozpirzyło czujnik ABS... wymiana obu.
Dziwi mnie tylko jedno: nie huczało, nie szumiało... dosłownie nic cisza i raptowne bęc na odcinku 150m wolnej jazdy ( wyjazd z parkingu na ulicę ).
Montaż: łożysko Ruville, czujnik ABS - zamiennik.
Ostatnio edytowany przez TataNka (2015-09-26 16:39:44)
Offline