Golf 4 Klub Polska
Szukam Golfa IV, oglądałem w tym tygodniu kilka egzeplarzy ( 2008r. ) i zastanawia mnie jedna rzecz, dlaczego aż tak bardzo są zardzewiałe (czy raczej zgnite) kolektory wylotowe silnika.
Mam 18 letniego forda i powiem szczerze, że nie ma co porównywać na korzyść forda. Śruby szpilki mocujące kolektor do głowicy - strach się bać , że zaraz ich nie będzie wcale, to nie rdza - ubytek metalu ....
Czy wymiana kolektora jest skomplikowana, kosztowna jak to jest?. Dzisiaj praktycznie zdecydowałem się na jeden egzemplarz ale zaproponowałem sprzedającemu
(komis), aby wymienił ten kolektor, ma to przemyśleć.
Offline
Brak osłony pod silnikiem skutkuje tym,że nasza kochana zimowa solanka jest rozpylana po całym słupku i na efekty długo nie trzeba czekać
Offline
Ale golf IV ma właśnie cały spód zasłonięty , jak wygląda sprawa wymiany tego kolektora, kosztowne, skomplikowane?.
Próbowałem znaleźć dzisiaj w necie taki kolektor nowy ale bez powodzenia .
Kane o jakim słupku mówisz, nie znam golfa na tyle ....
Dziękuję za odpowiedź.
Offline
Słupek to oznacza silnik Nie każdy golf IV może posiadać dolną osłonę (stłuczka, wysoki próg zwalniający na niskim zawieszeniu).Co do wymiany-wszystko zależy od Twoich predyspozycji manualnych oraz narzędzi (ja sobie sam czyszczę zawór egr oraz rozpinam cały układ dolotowy posiadając narzędzia/klucze za parę złociszy bp dobry komplet to koszt >150zł ).
Offline
Ato ciekawy ten golf ze zgnitym kolektorem bo w tym roku go juz nie produkowano zakończenie produkcji mk4 2005/6 a skad ty wziołeś 2008
Offline