Golf 4 Klub Polska
Separator odmy działa bez zarzutu,od czasu do czasu trzeba olej z niego wylać(gęsty,czarny,brzydki). Po umyciu się prezentuje,taki urok czarnego lakieru . Wiem,że szpecą i będą jeszcze szpeciły .Gdyby był gwint to może bym upchnął to w nadkola ,ale 9j przód i tył :
Offline
Tez mam czarnucha,wiec wiem jak to jest na dodatek o kodzie silnika axr (bez tego "+") ale niepotrzebuje tego separatora (jest to lepsze zło niz rozbieg silnika).
Offline
Lepsze zło,czyli co masz na myśli ? Całość oleju z odpowietrzenia nie trafia do odmy,sprawdzałem to i jest tak,że jednak coś tam przepuści do dolotu.
Offline
Te zło to wyglad-troche ten separator szpeci,ale jest pewniejszy niz olej w układzie dolotowym-->tłoki.Przed podniesieniem mocy tez miałes większą ilość oleju czy to pojawiło sie po podrasowaniu silnika?Przykrywasz "to" tą ory plastikowa osłoną?
Offline
Silnik zdrowy,separator zalozony ze wzgledu na to,zeby niesyfic dolotu,nie pamietam kiedy ostatnio dolewalem olej do silnika,jezdze od wymiany do wymiany i jest spokoj,zalany syntetykiem. Ori osłona gdzies sie pląta. To ma spelniac swoje zadanie ,a nie wygladać
Offline
Z twoją pomocą kolego sprzęt będzie grał jak marzenie!! ukłony w twoją stronę.
Offline
Na jakim oleju jezdzi Twoj golf-5W30 czy 5W40? Ja wlewam 5W30.Separator zrobiłeś zapobiegawczo-ja co 2000/3000 km czyszcze zawor egr i bacznie oberwuje ilosc oliwy w układzie.
Offline
Olej 5W40,również sprawdzam poziom oleju i póki co niedolewam,a olej z separatora wylewam może co pół roku Naczytałem się trochę o tym separatorze odmy,więc zastosowałem to u siebie i nie zmienię tego,ponieważ wreszcie układ dolotowy jest czystszy niż wcześniej. Co do EGRa również bym go wyczyścił,tyle że jest okopcony,a nie zasmolony. Przebieg ori 218000 ,sprawdzony,niekręcony. kane nie masz jakiej instrukcji jak ten EGR wykręcić, myślę go wyczyścić na kryształ i zaślepić
Pozdrawiam!!
Offline
Juz pisze:z weza wchodzacego do przepustnicy sciagasz ta klamre zaciskowa (w kształcie litery V) tak zwana szybko-złaczke odchylasz ten gumowy waz, bierzesz jakies szczypce i sciskasz opaske tego weza na drugim koncu przy łaczeniu z plastikowa rura i sciagasz go całkowicie.Nastepnie bierzesz imbusa 5 i odkrecasz 3 srubki przy przepustnicy uwazajac na przewod elektryczny od niej (tez odpinasz ten przewod), potem masz juz dostep do dwoch srubek w zaworze egr.Po tym musisz imbusem 6 odkrecic rure powrotu spalin do egr'u oraz przy chłodnicy spalin-wyciagasz ja tez do czyszczenia.Jak juz wszystko masz na wierzchu to bierzesz gabke/szmatke+flaszke benzyny ekstrakcyjnej i jedziesz z koksem.Pamietaj aby powyciagać oringi uszczeliajace,bo je popali/rozpusci.Wszystko składasz o odwrotnej sytuacji.Na PW pozniej wysle Tobie fote mojego egr'u po przeczyszczeniu/rocznej jezdzie.
Offline
Ok,dzieki za pomoc,jeszcze takie pytanko,czy zaslepienie tego EGRa wychodzi na + ,jeden minus jaki znam,czy nawet dwa(wyczytalem w necie) to glosniejsza praca silnika i ciut wolniejsze nagrzewanie... Ile w tym prawdy? ;D
Kolejne pytanko: gdzie wkręcić czujnik temp. oleju od zegaru auto gauge,by pokazywal dobre wskazania,a nie zaniżał. Przydałby mi się taki zegar,wtedy bym wiedzial kiedy mu depnąć... Jakby kto pojeździl ze mna,to bylyby komentarze,ze dziadki kreca diesla do 3tys. obrotow haha Ja tu tylko szanuje silnik,zeby jak najdluzej jezdził Coś tam przycisne jak woda ma ok. 80° ,tylko ze ile ma wtedy olej,dlatego dodatkowy zegar by sie przydał,a tak poza tym ma swój urok
Offline
Jak na liczniku wskazowka temp. wody pokaze 90* to musisz dokliczyc tak jeszcze okolo 5/8 km aby temp. oleju była rowna z wodą.My w klekotach mozemy bez zadnego problemu odpinac przepustnice i niewywali zadnego błedu w przeciwienstwie do Pb.Wiadomo,ze kazdy kto szanuje swoje autko,to bedzie dbał o nie,bo wszystko kosztuje.Na PW wysyłem foty.
Offline
Jakie plusy i minusy z tego zaślepienia? Bo jak wiadomo jest wiele wersji i opinii na ten temat
Offline
Kolejna porcja zdjęć[sorry za jakość] :
10W żarówki w stopach+led podświetlenie rejestracji (tomnik)
Ledy w postojach (tomnik)
Tutaj siedze
Nowi znajomi
Kabel RCA już w bagażniku,teraz czekam na pakuneczek od kuriera i zagospodaruje bagażnik
A teraz pytanie,czy mogę w to podpiąć masę od wzmacniacza?(jest to przed lewą lampą z tyłu)
Pozdrawiam!!
Offline
System audio już gotowy,jeszcze tylko zostało ogarnięcie okablowania,żeby wystawało jak najmniej i żeby się to prezentowało
Pozdro!!
Offline
Ciekawie ciekawie, możesz coś dla nas nagrać jak to pyrka ;P
Offline
Narazie prototyp mocowania wzmacniacza ,myślę to dodatkowo obić materiałem takim z jakiego jest bagażnik,lecz nie jestem do końca pewien czy to wogóle wdroże do swojego wozidła :
Jeszcze nastąpi zmiana bezpiecznika za aku z 60A na 25A, doczytałem się że jak jest większy jak na wzmacniaczu,to może nie wybić prądu i popalić to co nie potrzeba...
Pozdro!!
Offline
Dowiedziałeś sie juz moze coś na temat +/- zaślepienia zaworu egr?
Offline
Nic sie nie dowiedzialem,tylko to co wszedzie piszą,czyli spaliny nie wracaja spowrotem do silnika,nie wiem czy to +/- ,jak kane coś wiesz wiecej niz ja to pisz
Offline
Tutaj ładniejsza fota wnętrza
Maska po polerce i woskowaniu >Meguiars<
Offline
Kilka nowych gratów
Ori znaczek GTI w grill,podstopnica TT,antena shark,dymione kierunki,separator do radia.
Antena będzie w kolorze nadwozia,podstopnica już w środku
Pozdrawiam!!
Offline
Fajno fajno, a kieruni za ile dorwałeś, allegro? A co do antenki to też ją dorwałeś na necie, bo planuje właśnie coś podobmego zrobić jak ty
Offline
Allegro dużo gratów tam można znaleźć . Antena Shark raku 2(chodzi tu dokładnie o to złącze raku 2,bo jest jeszcze inna wersja,ale trzeba wtyczki przerabiać).
Offline
To mówisz że jak taką dorwę, to starą wyrzucam i wkładam tylko tą? bo ogólnie to wygląda jak by była od golfa V
Offline
W golfie V ,nawet jest ta sama,nie sprawdzałem Tak zakładasz i już. Ja swoją muszę jeszcze polakierować w kolor nadwozia i na dniach montuje
Offline
No dokładnie wyczytałem że golf V ma to samo, fajnie fajnie. No zamontuj i daj cynka, jestem ciekaw czy dobrze odbiera fale Daj jakiegoś znaka na PW nawet możesz
Offline
Kolejny fant dla dobra samochodu i jego bezpiecznego podnoszenia
Antena shark się maluje w kolor nadwozia
Lampka w8 już w drodze
Ostatnio edytowany przez xXKrystianXx (2015-11-06 23:35:09)
Offline
Sam maluję. Podkład+baza LC9Z+bezbarwny. Antena już gotowa musi teraz dobrze wyschnąć i wieczorem zakładam.
Offline
Napisz potem jak z odbiorem na tej antenie i jaka cena bo widziałem za 50 i za 200 zł takie
Offline
za podnośnik dałeś 130 zł +20 przesyłka na allegro ? Bo jak tak to pewno u tego samego sprzedającego kupiliśmy. z 2 tyg kupiłem.
Offline
Na antenę podkład do plastiku. Separator antenowy wzmacnia sygnał,więc nie ma sensu kupować anteny za 200 zł .
Coś blisko tej kwoty dałem, podnośnik zdaje egzamin,w porównaniu do mojego poprzedniego za ok. 70 zł to ten jest niebo,a ziemia.
Obecnie walczę z rudą na przednich nadkolach ,oczywiście winowajcą jest fabryczna gąbka,wcisnięta w nadkole,siąknie wodę i powoduje korozję od wewnątrz. narazie zachowuje spokój
Offline
Też właśnie miałem ten za 70 zl ;D ale jak dźwigłem golfa za kołyskę to się skrzywił ;D(wymieniałem obsady stabilizatora wtedy)
Offline
Nieraz trzeba się dobrze zastanowić ,czy nie wydać więcej mamony i kupić droższe,żeby służyło. Mi się nie zdarzyło,żeby się skrzywił, ale podnoszenie auta to tragedia podniosłem na maxa i koło się jeszcze od ziemi nie oderwało a jak podniesie to odrazu asekuracyjnie kobyłka ,bo z takim "chłamem" różnie jest.
Offline
Mam taki sam podkładam juz cos na ciasno dzwigam na maksa i jeszcze cieszko koło wyjąć no ale co oczekiwać za 64 zł trzeba bedzie zainwestowac w coś solidniejszego
Offline
Polecam ten co kupiłem. Po samej wadze można wywnioskować,że dobry sprzęt jest trzy razy cięższy o tamtego ,a wykonanie jest solidne.
Offline
Dokładnie,tak samo twierdzę.Tym za 70 zł to strach rower podnosić xD
Offline
Macie racje szkoda paluchów trzeba bedzie zaiwestowac ale po wypłacie bo teraz 0 osczednosci kupiłem zimówki nowe
Offline
Antena zamontowana, tylko radzę nie malować tej gumy uszczelniającej pomiędzy anteną ,a dachem ,bo po lakierowaniu była tak twarda,że nie szło jej za bardzo docisnąć do dachu,więc zdarłem z niej lakier i teraz fajnie dolega.
Fota wnętrza:
Offline
@ xXKrystianXx wrzucisz jakiegoś linka do tej anteny ?
Ile taka antena kosztuje ?
To jest coś takiego ? http://allegro.pl/antena-wzmacniacz-rek … 82546.html
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-11-08 20:38:51)
Offline
To nie ta antena,bo inna wtyczka!! Musi być "złącze raku 2",bo inaczej trzeba wtyczkę przerabiać.
Proszę bardzo : http://allegro.pl/antena-raku-2-rekin-v … 77172.html
Przy montażu jest problem z przykręceniem,ja tą nakładkę z ząbkami (co jest razem z nakrętką) musiałem spiłować,żeby była węższa,bo gwint w antenie nie jest na tyle długi,żeby to zamontować(nie wystarcza gwintu).
Najlepsze rozwiązanie to ją spiłować,tak żeby ząbki były ,bo inaczej będzie się obracać. Nic trudnego,ja się trochę nawnerwiałem ,ale już jest na aucie . Na koniec "oczywiście" test wody,czy nam się nie będzie lało do samochodu,uszczelka dobrze przylega!!
Offline
Dzięki wielkie,
pisząc o piłowaniu masz na myśli piłowanie tych czarnych ?:
czy tej nakładki ?
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-11-08 21:44:14)
Offline
Tak o tą wkładkę z nakrętką(na drugim zdjęciu),trzeba ją po prostu zwężyć,żeby nakrętka chwyciła. Trzeba się pobawić trochę ,ale efekt jest .
W najbliższym czasie montaż lampki w8
Offline
Krystian mógł bym cię prosić o zdjęcie całego auta jak to wygląda z daleka?
Offline
Hehe będzie fotka jak go umyję ,bo jest grubo syfiasto .W najbliższym czasie chcę spróbować glinkowania+polerka i wosk .Jedna rzecz,która mnie masakrycznie wku@@ to błotniki przód pójdą na wiosne do lakiernika ,bo od fabryki została gąbka w nadkolu i w tamtym miejscu go żre ruda...
Ostatnio edytowany przez xXKrystianXx (2015-11-08 22:24:57)
Offline
Jak byś chciał kogoś od polerki to polecam ci tych panów
http://www.autospa-oswiecim.pl
https://www.facebook.com/AutoSpaPolacarz/
i czekam na te zdjęcia bo możę też sobie sprezentuję
Po zimie im sam oddaje goferka Full czyszczenie tapicerki,polerka lakieru,itp itd ;D
Ostatnio edytowany przez Dadziu (2015-11-08 22:27:53)
Offline
Ja 2km od domu mam : http://www.royal-shine.pl/
Chcę spróbować własnymi rękami wszystkiego Jak się sam nauczę to zawsze będę to miał dla siebie
Offline
O kurde mam rodzinę w Andrychowie,jeźdze tam co 2-3 tyg a nie wiedziałem ze macie w Andrychowie SPA:D
Offline
Ja zauważyłem ich szyld reklamowy na garażu dopiero jak z niego wyjechała dosyć konkretna furka
Offline
Zaraz po zimie robię nadkola.
Bąble ogromne nagle piwyłaziły.
Na Allegro wyrwę jakies ori, i do lakiernika, jak już bedą gotowe, spróbuje samodzielnie założyć.
Powodzenia Krystianie z robotą, z nadkolami.
Już raz próbowałem, usiedzieliśmy się 2 dni, pięknie wyszło.
Sie okazało, ze źle wyczyściłem rudę, po krótkim czasie wszystko zaczęło wyłazić.
Od tego momentu zostawiam wszystko dla lakierników.
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-11-08 23:57:05)
Offline
Lakiernik napewno będzie na wiosnę ,bo ja to w sumie ogarnąłem ,ale wiadomo fachowiec to fachowiec.
Wpadło oświetlenie wnętrza w postaci modułów LED(tylne lampki podsufitki,schowek,bagażnik):
Efekt wyśmienity Kolejne moduły wpadną do lampki w8 ,tylko najpierw jej montaż.
Offline
widzę sub taki jak mój ja jestem zadowolony a ty jak go oceniasz
Offline
Daje dobrego łupnia i nawet przyjemny bass z niego idzie,wcześniej miałem Dibeisi jakieś chińskie dziadostwo co się spaliło po 2 msc.
Offline
Na wiosnę ów koło zawita na samochodzie. Najpierw ogarnę gwint,bo po przymiarce wysokoooo... to trzeba w
Offline
super wyglądają z glebą będzie jeszcze lepiej będzie kosa
Offline
Tiaaa-ładne aluski ale musisz zmienić dekielki
Offline
Dekielki zostaną mnie się podobają,a to chyba najważniejsze
Offline
ja też u siebie mam dekielki od mercedesa i według mnie to fajnie wygląda u ciebie tez jest fajnie
Offline
Moje zdanie na ten temat jest takie,że jeśli to felga z BMW to nie za bardzo pasuje dekiel VW ,jeszcze w feldze jest wklejony emblemat M3. No to w takim razie buduje VW M3
Offline