Golf 4 Klub Polska
Separator odmy działa bez zarzutu,od czasu do czasu trzeba olej z niego wylać(gęsty,czarny,brzydki). Po umyciu się prezentuje,taki urok czarnego lakieru . Wiem,że szpecą i będą jeszcze szpeciły .Gdyby był gwint to może bym upchnął to w nadkola ,ale 9j przód i tył :
Offline
Tez mam czarnucha,wiec wiem jak to jest na dodatek o kodzie silnika axr (bez tego "+") ale niepotrzebuje tego separatora (jest to lepsze zło niz rozbieg silnika).
Offline
Lepsze zło,czyli co masz na myśli ? Całość oleju z odpowietrzenia nie trafia do odmy,sprawdzałem to i jest tak,że jednak coś tam przepuści do dolotu.
Offline
Te zło to wyglad-troche ten separator szpeci,ale jest pewniejszy niz olej w układzie dolotowym-->tłoki.Przed podniesieniem mocy tez miałes większą ilość oleju czy to pojawiło sie po podrasowaniu silnika?Przykrywasz "to" tą ory plastikowa osłoną?
Offline
Silnik zdrowy,separator zalozony ze wzgledu na to,zeby niesyfic dolotu,nie pamietam kiedy ostatnio dolewalem olej do silnika,jezdze od wymiany do wymiany i jest spokoj,zalany syntetykiem. Ori osłona gdzies sie pląta. To ma spelniac swoje zadanie ,a nie wygladać
Offline
Z twoją pomocą kolego sprzęt będzie grał jak marzenie!! ukłony w twoją stronę.
Offline
Na jakim oleju jezdzi Twoj golf-5W30 czy 5W40? Ja wlewam 5W30.Separator zrobiłeś zapobiegawczo-ja co 2000/3000 km czyszcze zawor egr i bacznie oberwuje ilosc oliwy w układzie.
Offline
Olej 5W40,również sprawdzam poziom oleju i póki co niedolewam,a olej z separatora wylewam może co pół roku Naczytałem się trochę o tym separatorze odmy,więc zastosowałem to u siebie i nie zmienię tego,ponieważ wreszcie układ dolotowy jest czystszy niż wcześniej. Co do EGRa również bym go wyczyścił,tyle że jest okopcony,a nie zasmolony. Przebieg ori 218000 ,sprawdzony,niekręcony. kane nie masz jakiej instrukcji jak ten EGR wykręcić, myślę go wyczyścić na kryształ i zaślepić
Pozdrawiam!!
Offline
Juz pisze:z weza wchodzacego do przepustnicy sciagasz ta klamre zaciskowa (w kształcie litery V) tak zwana szybko-złaczke odchylasz ten gumowy waz, bierzesz jakies szczypce i sciskasz opaske tego weza na drugim koncu przy łaczeniu z plastikowa rura i sciagasz go całkowicie.Nastepnie bierzesz imbusa 5 i odkrecasz 3 srubki przy przepustnicy uwazajac na przewod elektryczny od niej (tez odpinasz ten przewod), potem masz juz dostep do dwoch srubek w zaworze egr.Po tym musisz imbusem 6 odkrecic rure powrotu spalin do egr'u oraz przy chłodnicy spalin-wyciagasz ja tez do czyszczenia.Jak juz wszystko masz na wierzchu to bierzesz gabke/szmatke+flaszke benzyny ekstrakcyjnej i jedziesz z koksem.Pamietaj aby powyciagać oringi uszczeliajace,bo je popali/rozpusci.Wszystko składasz o odwrotnej sytuacji.Na PW pozniej wysle Tobie fote mojego egr'u po przeczyszczeniu/rocznej jezdzie.
Offline
Ok,dzieki za pomoc,jeszcze takie pytanko,czy zaslepienie tego EGRa wychodzi na + ,jeden minus jaki znam,czy nawet dwa(wyczytalem w necie) to glosniejsza praca silnika i ciut wolniejsze nagrzewanie... Ile w tym prawdy? ;D
Kolejne pytanko: gdzie wkręcić czujnik temp. oleju od zegaru auto gauge,by pokazywal dobre wskazania,a nie zaniżał. Przydałby mi się taki zegar,wtedy bym wiedzial kiedy mu depnąć... Jakby kto pojeździl ze mna,to bylyby komentarze,ze dziadki kreca diesla do 3tys. obrotow haha Ja tu tylko szanuje silnik,zeby jak najdluzej jezdził Coś tam przycisne jak woda ma ok. 80° ,tylko ze ile ma wtedy olej,dlatego dodatkowy zegar by sie przydał,a tak poza tym ma swój urok
Offline
Jak na liczniku wskazowka temp. wody pokaze 90* to musisz dokliczyc tak jeszcze okolo 5/8 km aby temp. oleju była rowna z wodą.My w klekotach mozemy bez zadnego problemu odpinac przepustnice i niewywali zadnego błedu w przeciwienstwie do Pb.Wiadomo,ze kazdy kto szanuje swoje autko,to bedzie dbał o nie,bo wszystko kosztuje.Na PW wysyłem foty.
Offline
Jakie plusy i minusy z tego zaślepienia? Bo jak wiadomo jest wiele wersji i opinii na ten temat
Offline
Kolejna porcja zdjęć[sorry za jakość] :
10W żarówki w stopach+led podświetlenie rejestracji (tomnik)
Ledy w postojach (tomnik)
Tutaj siedze
Nowi znajomi
Kabel RCA już w bagażniku,teraz czekam na pakuneczek od kuriera i zagospodaruje bagażnik
A teraz pytanie,czy mogę w to podpiąć masę od wzmacniacza?(jest to przed lewą lampą z tyłu)
Pozdrawiam!!
Offline
System audio już gotowy,jeszcze tylko zostało ogarnięcie okablowania,żeby wystawało jak najmniej i żeby się to prezentowało
Pozdro!!
Offline
Ciekawie ciekawie, możesz coś dla nas nagrać jak to pyrka ;P
Offline
Narazie prototyp mocowania wzmacniacza ,myślę to dodatkowo obić materiałem takim z jakiego jest bagażnik,lecz nie jestem do końca pewien czy to wogóle wdroże do swojego wozidła :
Jeszcze nastąpi zmiana bezpiecznika za aku z 60A na 25A, doczytałem się że jak jest większy jak na wzmacniaczu,to może nie wybić prądu i popalić to co nie potrzeba...
Pozdro!!
Offline
Dowiedziałeś sie juz moze coś na temat +/- zaślepienia zaworu egr?
Offline
Nic sie nie dowiedzialem,tylko to co wszedzie piszą,czyli spaliny nie wracaja spowrotem do silnika,nie wiem czy to +/- ,jak kane coś wiesz wiecej niz ja to pisz
Offline
Tutaj ładniejsza fota wnętrza
Maska po polerce i woskowaniu >Meguiars<
Offline
Kilka nowych gratów
Ori znaczek GTI w grill,podstopnica TT,antena shark,dymione kierunki,separator do radia.
Antena będzie w kolorze nadwozia,podstopnica już w środku
Pozdrawiam!!
Offline