Golf 4 Klub Polska
Witam,
Chciałbym prosić was o sprawdzenie moich logów. (mam nadzieje że wykonałem je poprawnie)
W skrócie, Golf 4 AJM 115km, kupiłem z jakąś modyfikacją (turbo wchodziło na 100% przy 2 tys/obr). Elektronik wgrał mi oryginalną mapę, jest lepiej lecz uważam że komputer jak i samo spalanie jest ciul za duże. Chciałbym abyście sprawdzili czy zrobił to dobrze.
Pomiary wykonywałem programem VCDS lite 1.2.
Statyczne:
http://vaglog.pl/log_220427.html
http://vaglog.pl/log_220426.html
http://vaglog.pl/log_220425.html
http://vaglog.pl/log_220424.html
Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log_220429.html
http://vaglog.pl/log_220428.html
Prosilbym o przeniesienie do dzialu Diagnostyki Vagiem.
Ostatnio edytowany przez kondziopl3 (2015-11-20 19:16:27)
Offline
Logi są niezłe. A jakie spalanie?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
komputer pokazuje aktualnie srednie 7.2l(po 200km w trybie mieszanym), wczesniej na pelnym baku (od rezerwy do reerwy) 800km, tryb mieszany, jezdze raczej delikatnie nawet bardzo. Tymcasowe spalanie jak wcisne buta do idzie do ponad 20L, a ojciec ma golfa 110km i duzo lepiej to wyglada...
Ostatnio edytowany przez kondziopl3 (2015-06-08 16:21:34)
Offline
Ty masz pd, wiecej spali niz ojca 110 na vp aczkolwiek moglo by oscylować miedzy 6.5-7
Offline
Ciotka znowu ma też ajm pd, i to spalanie ma miedzy 5-6 w cyklu mieszanym. Ale jezeli zrobilem na baku 800km to daje mi jakies 55l - 7 rezerwy, (zawsze leje do pierwszego odbicia) to średnia wychodzi 6 L, wychodzi na to ze komputer myli sie o 1L, zastanawiam sie dlaczego, wlasnie po zmienie mapy odczyt z kompa jest ten sam?
Mozna go jakos wyregulowac ? zastanawialem sie jeszcze nad wymiana calego sterownika koszt ok. 100zl ale jezeli logi sa wporzadu to niewiem czy to ma sens ?
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-20 20:10:54)
Offline
mhmm w takim razie OK, ktos sie jeszcze wypowie na temat logow ?
ps. wie ktos jak aktywowac VCDS lite 1.2 ? nie moge znalezc pelnej wersji a sprawdzil bym sb jeszcze pryplywke, egr, turbo, wtryski
Offline
U mjie sie mysli po pelnym baku o GORA 0.2l
Offline
Prosze sprawdzcie jeszcze logi turbiny, egr i wtrysku.
http://vaglog.pl/log_220580.html
http://vaglog.pl/log_220581.html
http://vaglog.pl/log_220582.html
Offline
U mnie też komp zawyża ostatnio jechałem 900km i na kompie wyszlo mi spalanie 6.2 (średnia predkosc 120-140)
A jak zatankowałem i przeliczyłem wyszło 5.2(ja byłem zadowolony) bo zawsze jak jade z holandi do polski to nie ważne ile jade czy 150- czy 170 średnia i tak 7.0 i w miescie tak samo(ale to tylko na komputerze)Ale myślałem że mi dużo pali ale czego się spodziewać przy prędkośći 170-180km/h).
Offline
Panowie teraz jest inny problem, ktoś mi powiedział ze z logów wyczytał ze turbina dołu nie doladowuje a gore przeladowuje. Po Dluższym użytkowaniu stwierdzam że ten problem faktycznie jest, przy wyższych obratach slychac sie sie turbo odpowietrza. I po przejechaniu 3-4 tys km wzial 1L oleju. Co to moze być ? wina turba ?
Offline
aktualne logi
Logi Statyczn:
008,018,023 http://vaglog.pl/log_240377.html
000,001,003 http://vaglog.pl/log_240379.html
004,007,013 http://vaglog.pl/log_240381.html
Bassic Set:
003 http://vaglog.pl/log_240382.html
000 http://vaglog.pl/log_240380.html
011 http://vaglog.pl/log_240378.html
Dynamiczne:
011 http://vaglog.pl/log_240384.html
003 http://vaglog.pl/log_240385.html
010 http://vaglog.pl/log_240386.html
001 http://vaglog.pl/log_240387.html
008 http://vaglog.pl/log_240383.html
czy logi potwierdzają moje obawy ? Co z turbiną ? jechać do mechanika aby coś sprawdził mechanicznie ?
Offline