Golf 4 Klub Polska
Mam pytanie odnośnie tego czy taka dokładka podejdzie P&P?
Czy może trzeba rzeźbić jak przy dokładce V6?
Wiem, że przy dokładce od V6 trzeba docinać pewne mocowanie.
Offline
Według mnie tyle samo co w V6
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Hmm, a orientuje sie ktoś może jak wygląda sprawa z uchem?(tym po prawej stronie do holowania)
Też jest różnica czy w tym przypadku nie trzeba rzeźbić?
Offline
Chcesz dokładkę 25th z wyjściem na wydech z 1.8t?
Czy 25th z wersji TDI?
Jeśli z 1.8T to jest podobnie jak v6 , ale jeśli z TDI to niema rzeźby.
W 25th ucho do holowania jest na swoim miejscu nie jest przesunięte wycięcie jak w v6.
Offline
Chcę dokładkę z wycięciem na wydech. Czyli już wszystko wiem,bez rzeźby się nie obejdzie
Chyba pójdę w stronę V6 i dam ją w Black Piano.
Dzięki za odpowiedzi.
Offline
Podepnę się, a przy 25 Jahre tylnej z wycięciem co tam jest do rzeźbienia? Dużo robotym bo przód już siedzi na auciem zastanawiam się jakoś teraz na sezon albo na początku zakładaź tylną i teraz nie wiem czy rzeźbić czy pyknąć bez wycięcia. Z kolei z czasem przelot wjedzie pewnie to też będzie fajnie jak rurka będzie wyciągnięta ;p
Offline
Na co ci przelot jak masz 140km?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline