Golf 4 Klub Polska
Albo sie zaciera , moze trzeba ją przeczyścić a jak nie to szukaj gdzieś nieszczelnosci na wężach lub złączkach.
Offline
A podłączałeś pod Vaga ?
Offline
ja bym proponował szukanie nieszczelnosci na wężach szczególnie na wężu ze sprężonym powietrzem tam mozebyc przyczyna ja miałem rozszczelnienie tego węża ,wymieniłem jest ok
Offline
Jak masz nieszczelny przewód do słychać że jest ubytek powietrza.
A koledze proponuje zrobić logi dynamiczne kanału 011 i 010.
Zrobisz to się wszystko wyjaśni.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Witam,
TDI 90KM
Mam podobny problem. Turbina czyszczona, elektrozawór OK. Po rozgrzaniu silnika mogę wejść na max obroty i ciąg jest, jednak po dłuższej jeździe i wejściu na obroty powyżej 3 tys. ciąg pada. Zero kopyta. Oczywiście najczęściej to się dzieje przy wyprzedzaniu. Masakra i pełne gacie. Czy to mogą być przewody? Mechanik jeszcze sprawadza przepływomierz. Co wy na to?
Offline
Gruszka wymieniona, przepływomierz wymieniony, turbina przeczyszczona. Zauważyłem jednak pewna zależność... czasami wariuje wskaźnik paliwa- wychodzi poza skalę, a czasami tez wskaźnik temperatury, tzn. leży i nie pokazuje jej wzrostu. Może to moja dzika wizja ale wtedy jest problem z turbiną. Czy może być jakieś powiązanie?
Jak się spierdzielił kiedyś czujnik szybkości to samochód skakał jak kangur.
Offline