Golf 4 Klub Polska
witam
Słuchajcie mam silnik benzynowy doładowany, chciałbym trochę dodać mu basowego brzmienia ale tak żeby na dalekich trasach nie ogłuchł . Ogólnie różne są opinie, m.in. że po wymianie wkładu lub założeniu stożka zamiast filtra fabrycznego przedostają się bardziej zanieczyszczenia do turbiny i w związku z tym szybciej ulega zużyciu. Może coś podpowiecie czy bawić się w zakładanie tego elementu. Tłumik mam fabryczny, raczej nie bardzo chciałbym ingerować w zakładanie strumienicy etc..
Pozdrawiam
Tomek
Ostatnio edytowany przez s72YY (2016-02-29 13:12:34)
Offline
Moda na bass Ci przejdzie - zapewniam. Zapragniesz ciszy i jadu.... nie basów i czadu.
Już lepiej zainwestuj w końcówkę wydechu jeśli tak mocno pragniesz basu, dolot zostaw w spokoju - szczególnie ze stożkami z allegro - choć ja Ci powiem że w ogóle ze stożkami daj sobie luz.
Masz fajny silnik, jak zadbany to żal go piłować kurzem... chyba że Chcesz go dorżnąć!!! Te silniki tylko pieścić a latają jak głupie nie prosząc o nic poza paliwem.
Ostatnio edytowany przez TataNka (2016-02-29 17:20:55)
Offline
hej
Mądrze prawisz . Jestem po wielogodzinnych czytaniach wiadomości i opinii etc. z sieci i również podjąłem decyzję, że zostanę przy zwykłym filtrze powietrza.
Offline
witajcie, tak wgl to sam dolot chyba za wiele by Ci nie dał na orginalnym wydechu jezeli chodzi o basowy dzwięk, a jeżeli chodzi o filtry doloty itd. jakieś stożki jak najbardziej dobrze mówicie bez sensu zwłaszcza te z alle. mam też 1.8T jezdzi już jakies 5 lat z wkładką sportową K&N i gra i "buczy" więc co powiecie na to wiem napewno że trzeba pilnować takiego filtra i czyścić go dość często np w gorącej wodzie z płynem lub po prostu karcherem i na pewno do takiej wkładki opłaca się zainwestować w olej : http://allegro.pl/olej-do-nasaczania-fi … 91220.html do konserwacji takich filtrów żeby miał odpowiednią lepkość i przepustowość, czyszczę w miare często i konserwuje tym sprayem czuć różnice na niskich obrotach kiedy filtr jest już "suchy" nie "nasączony" dla mnie jest super oczywiście urzywa się go nie za dużo żeby gompka w filtrze trochę go wchłoneła potem suszonko, ot i cała historyja ;P
Offline
hej
Właśnie o takiej wkładce myślałem. Zdania są zróżnicowane... Miałem kiedyś K&N w Audi 100 C3 ale tam był silnik wolnossący. Tutaj w VW trochę się obawiam o przepustnicę i turbinę. Wiecie co człowiek to opinia... Także temat to jest rzeka. Na razie jestem na etapie analizowania za i przeciw, dobrze też posłuchać zdania innych
Dzięki
P.S
Właśnie dotarłem do artykułu z Wojskowej Akademii Technicznej. Polecam, ostudzi zapędy na szybkie pozbywanie się filtrów papierowych fabrycznych.
Kliknąć w pierwszy link od góry i otworzyć dokument W PDF:
https://scholar.google.pl/scholar?hl=pl … sportowych
Ostatnio edytowany przez s72YY (2016-03-01 13:12:03)
Offline
strona 44 wyjaśnia wszystko.
Offline