Golf 4 Klub Polska
Byłem w dwóch warsztatach samochodowych z tym problemem i stwierdzili, że są wadliwe tarcze , tylko w tym problem, że po każdej wymianie tarcz zaczyna trzepać kierownicą po 5 tysiącach kilometrów. Nie wiem w czym jest problem czy w tarczach czy w czymś innym bo ile razy można wymieniać tarcze. proszę o pomoc
Offline
Sprawdź czujnikiem zegarowym bicie piasty koła. Jak jest krzywa zajedziesz moment każdy komplet tarcz.
Offline
Jest jeszcze opcja taka że zacisk na tych dwóch śrubach imbusowych się zapiekł i stał w miejscu,ja tak miałem zaraz po wymianie tarcz,przesmarowałem lekko smarem miedzianym i przeszło trzęsienie przy hamowaniu
Offline
Długo sie nie odzywałem ale problem po 2 TYSIĄCACH KILOMETRÓW POWRoCIŁ .Wczesniej po waszych poradach wymieniłem łożyska + piasty MEILE KLOCKI I TARCZE TEZ
Po przejechaniu się czułem lekkie pulsacyjne hamowanie a po zrobieniu paru tys. kil. już jest do d....y trzęsie kierownica ze aż buczy a hamulce są słabe
Ratujcie bo już jestem tak wrogo nastawiony na VW ze najchętniej bym go podpalił.
Ostatnio edytowany przez lukaszkozakiewicz1 (2016-11-19 22:00:58)
Offline
A sprawdziłeś bicie tarczy ( felgi ) koła??
Zaciski dobrze działają ?? - wyczyszczone,posmarowane miedzianym.
To wszystko co pisali wyżej Koledzy ??
Offline
lukaszkozakiewicz1 napisał:
... do <pośladki> <hałasuje> ...
1. Zabrania się
-Używania słów wulgarnych i słów uznawanych za wulgarne.
Czy w tym kraju już w ogóle nie uczą kultury języka??
Offline
wszystko było rozbierane smarowane całe dociski czyszczone. Nie ma co sprawdzać bicia tarcz skoro 3 razy wymieniłem na nowe i dalej po paru tys dzieje sie to samo a koła sa wyważone letnie i zimowe tak ze nie możliwe żeby 8 kół wyło zepsutych.
Offline
A co myślicie o pompie ABS jak w ogóle sprawdzić czy jest w 100% sprawna. I jak ja rozłączyć ???
Offline
Krzywa piasta albo zacisk się kosi i krzywi tarczę..
Po ostrym hamowaniu którą strona jest bardziej gorąca?
Ostatnio edytowany przez Eizon (2016-11-19 22:13:51)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
sprawdziłem przy ostrym hamowaniu temperatury są podobne około 80 stopni sprawdzałem pirometrem
A jak sprawdzić czy zacisk się kosi?
Offline
Nie kosi się bo temperatura jest taka sama więc równomiernie nacisk jest na klocki.
Jakiej firmy miałeś zawsze montowane tarcze? Czy piasty zostały wyczyszczone przed założeniem tarcz?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
pierwsze tarcze nie pamiętam jakiej były firmy ale drugie były bosha trzecie meile zawsze były czyszczone ale ostatni raz wymieniłem nowe piasty łożyska tarcze i klocki firmy meile. To nie możliwe żebym trafił 3 razy na złej jakości tarcze
Offline
miałem podobny przypadek,tarcze klocki przód wymieniłem,było lepiej ale z dnia na dzień znowu to samo pulsowanie pod nogą podczas hamowania,wymieniłem z tyłu heble do tego ruszyłem tłoczki bo stały i jest już ok
Offline
Najlepiej do piasty przymocować taki uchwyt tokarski do pomiaru bicia i sprawdzić te piasty.
Kane a ty jesteś administrator że taki za regulaminem jesteś? to że sobie napisał swoim temacie że coś jest źle i ostrzej go podkreślił nie daje ci od razu światełka to dawaniu minusów...
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
... Kane a ty jesteś administrator że taki za regulaminem jesteś? to że sobie napisał swoim temacie że coś jest źle i ostrzej go podkreślił nie daje ci od razu światełka to dawaniu minusów...
Na forum nie jestem,żadnym funkcyjnym-nawet tego niechcę (była łapanka na to stanowisko o ile pamiętasz).
Każdy kto się rejestruje powinien zaznajomić się z ZASADAMI FORUM i je akceptować.Skoro je akceptuje,to oznacza że się do nich stosuję-po to "ktoś" je napisał.Mi to przeszkadza,więc przestrzegam tego skoro jeden moderator "zaginął" w akcji, drugi pojawia się na dzień/dwa i tez na to głęboko w poważaniu.
Czytając to forum: http://forum.vwgolf.pl/index.php?sid=5c … aeab40b01d oraz http://www.forum.alfaholicy.org/ nie zauważyłem aby ktoś przeklinał,bo jest pewien rygor/zasady administracja bardzo tego przestrzega.
W 2014 oraz 2015 jakoś była większa kultura języka na tym forum na ale ja tylko się nie potrzebnie czepiam ...
Jak Tobie oraz "lukaszkozakiewicz1" ulży to możecie mi włożyć po "-" wtedy od razu ciśnienie zelży.
Offline
Koledzy a wiecie co... Mi to wisi jak kto mówi i pisze... ignoruję go.
Ale przyznajcie Sami... że poziom Forum spada na łeb i szyję... nawet bez słownych obelg i inwektyw.
Szerokie grono użytkowników jeździ ile wlezie aż Golf naprawdę się rozkraczy i pisze posty...
Tam trzęsie kierą podczas hamowania choć piasta, łożysko, tarcze klocki zaciski i jeszcze Bóg wie co wymienione - a szkoda kasy na trzepak - lepiej tu dupę truć!!!!!
Temp. płynu spada podczas jazdy - czy to może być zapowietrzanie się układu bo dziurka w przewodzie...
To przegląd ostatnich postów....
I bardzo dobrze że OC ostro w górę, i dobrze że cło na stare pudła na 4500 za auto warte 4000...
Może w końcu się to skończy...
PS. na minusy.
Bo jak ktoś woli pod spódnicę zaglądać cały czas a ciężko się schylić do swojego auta na czas - to ja nie będę wróżył z fusów!!!
Offline
Dziękuje wszystkim za porady oczywiście po wymianie tych części jest dodrze .
A jeżeli kogoś tak bardzo uraziłem tymi brzydkimi słowami co we wcześniejszym poście napisałem to przepraszam .
Offline
Najważniejsze że udało się naprawić i tyle
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline