Golf 4 Klub Polska
Strony: 1
Mam włączone opcje zamykania drzwi po przekroczeniu 15km/h i otwarciu po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Opcja pierwsza działa drzwi się normalnie zamykają lecz po wyjęciu kluczyka ze stacyjki drzwi się nie otwierają i muszę to zawsze robić przyciskiem. Dlaczego drzwi się nie otwierają? Od razu mówię że centralny chodzi mi normalnie nie ma z nim żadnych problemów z pilota z kluczyka otwierają i zamykają się wszystkie drzwi normalnie. Wszystkie światełka które po otwarciu powinny się zapalać zapalają się normalnie.
Offline
Radio się nie wyłącza po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, ale poprzedni właściciel mógł to przerobić bo miał inne radio włożone. Ogólnie radio muszę wyłączyć sam bądź zawsze samo po godzinie czasu się wyłącza. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki również nie włącza się oświetlenie wnętrza, włączy się wówczas gdy otworzę drzwi. Tak opcja sprawdzona vagiem bo właśnie myślałem że jest nie włączona i chciałem włączyć, ale była już włączona.
Offline
Radio jak radio, nie wiem jakie masz, więc mniejsza z nim, ale skoro nie zapala się oświetlenie wnętrza, to coś z modułem albo raczej z samą stacyjką jest nie tak.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=169202
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=122053
Offline
Radio fabryczne Gamma V.
EDIT:
Błędy które po skasowaniu wracają.
01389 - Tailgate Open Switch (F124)
27-00 - Implausible Signal
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
25-00 - Unknown Switch Condition
00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Ogólnie trochę poczytałem o tym styku S i odpowiada on za trochę rzeczy. Czyli za radio, za zapalenie oświetlenia po wyjęciu kluczyka i pewnie też za to że te drzwi się nie otwierają. Wiem że od tego styku jest bezpiecznik więc pierw sprawdzę. Pisał też lud na innym forum, że mogły być pozamieniane czy coś tam namieszane w kablach od radia. A propos tego radia to mówiłem że poprzedni właściciel miał założone inne radio i też miał wzmacniacz do niego a ja jak ostatnio wyciągałem kosz to były dwa chinche do wzmacniacza i kabelek luźno latał fioletowy bądź niebieski nie pamiętam i to pewnie remote do wzmaka. CO to ostatniego błędu to najpierw te przełączniki od szyb w drzwiach kierowcy przeczyszczę. Bo one są dwu stopniowe i jak lekko nacisnę to powinna się szyba opuszczać a jak puszę to przestać a jak mocniej wcisnę to powinna się automatem opuścić. U mnie z tą pierwszą opcją lekkiego naciskania problem jest bo rzadko łączy więc może zaśniedziałe styki. A co do pierwszego błędu to nie mam pojęcia.
Ostatnio edytowany przez kowal9215 (2016-06-05 20:35:56)
Offline
Pierwszy błąd to ponoć poprute kable w przelotce tylnej klapy, może trzeba zajrzeć
A co do szyb to raczej nic nie zdziałasz czyszczeniem, sam miałem ten problem że mi szyby głupiały, i same ścieżki były w idealnym stanie i ogólnie to chyba nie polecałbym Ci ich czyścić niczym poza spirytusem, bo jak to ruszysz jakimś drobnym papierem czy "przedrapiesz" nożykiem etc, to jeszcze bardziej będzie miało to chęć do śniedzenia.
Na ten problem najlepsze są nowe gumki, takie jak do pilotów TV, ja od roku mam już spokój, ścinasz stare, naklejasz nowe i śmiga.
Offline
Kable robiłem w tamtym roku ale może trzeba znów zajrzeć jak tak mówisz. A te gumki to tych przełączników gdzieś kupowałeś czy używane wyciągałeś z jakiegoś pilota? A ktoś ma jakąs radę na ten styk S?
EDIT:
A co do przewodów w klapie to pomyślałem że zrobię to porządnie od nowa. Tylko powiedzcie mi ile żył idzie w tej gumie lewej a ile w prawej. I czy np. mógłbym kupić coś pod taki kabel jak w linku w którym jest kilka żył? Wydaje się to chyba trwalsze bo jednak taka guma ochroni przed przetarciem.
http://allegro.pl/przewod-gumowy-ow-h05 … 43261.html
Ostatnio edytowany przez kowal9215 (2016-06-06 10:09:43)
Offline
Gumki kupujesz nowe, do regeneracji pilotów, stare są guzik warte, poza tym stare to już masz we włączniku
Tutaj jest trochę do poczytania o styku w stacyjce: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2014040.html
Offline
Mam kupić takie? http://allegro.pl/gumki-do-naprawy-pilo … 96396.html
One wszystkie są takich samych rozmiarów będą pasowały?
Offline
To muszę zamówić bo oczywiście moje miasto to dziura i nie mają ehh... A co powiesz w temacie tego kabla co podałem linka? Dobre to będzie?
A co do styku S. Poszedłem teraz do auta bo ludzie piszą że to bezpiecznik nr 37. Sprawdziłem jest cały. Tknęło mnie żeby sprawdzić wszystkie bezpieczniki i co się okazało bezpiecznik nr 10 który w benzynie odpowiada za sterownik silnika w dieslu odpowiada za styk S. Teraz po wyjęciu kluczyka ze stacyjki zapala się światło otwierają się drzwi i wyłącza się radio więc jeden problem już mam z głowy.
Offline
Każdy przewód z żyłą typu linka będzie dobry, podejrzewam że zwykły kawałek przewodu znaleziony w garażu również spełni zadanie wzorowo, ważne żeby izolacja na przewodzie była bardziej gumowa niż plastikowa (twarda) bo na mrozie skruszeje i pęknie, i wtedy tylko patrzeć jak żyła się ułamie. Sam przekrój przewodu też gdzieś z 1,5-2mm2, żeby był bardziej odporny na załamanie się - będzie sie podginał na całej długości. Innych sposobów na to pękające dziadostwo nie ma
Offline
lukaszumk3 a zmieści mi się w tej gumie 9 przewodów 1,5mm2? Bo u mnie w lewej gumie idzie 9 przewodów i rurka od sprysków a w prawej 4 przewody.
Offline
Strony: 1