Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

Ogłoszenie


#1 2016-08-10 09:38:02

 AdiN

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Piaseczno
Zarejestrowany: 2016-03-18
Posty: 18
Punktów :   
Silnik :: 1.4 16V
Moc [KM] :: 75
Rok :: 1999
Imię :: Karol

brak mocy, dymi

Witam,
Niestety kilka dni temu miałem nie miłą niespodziankę, ponieważ mój golf częściowo odmówił mi posłuszeństwa.
Gdy odpaliłem auto i zacząłem nim jechać powoli wkręcając na obroty okazało się że nie mogę wkręcić go na więcej niż 3000tys obrotów, czuć było szarpanie silnika i ostro dymił. Po chwili przełączył się na lpg wyglądało jakby problem ustał (przynajmniej z obrotami), chcąc sprawdzić czy to tylko chwilowy kaprys starszego auta przełączyłem go z powrotem na pb, nestety nadal szarpał i dymił, więc przełączyłem go na lpg i pojechałem do domu. Pod garażem znów się zatrzymałem przełączyłem na pb i problem nadal trwał, wstawiłem auto do garażu zostawiłem na 10 minut, po 10 minutach znów odpaliłem, problem znikł.

Szczerze mówiąc trochę się przestraszyłem jak zobaczyłem takie objawy. Świece i przewody WN wymieniałem 15000km temu. Ostatnio również spotykam się z szarpaniem na lpg do chwili gdy silnik sie nie zagrzeje, na przeglądzie lpg stwierdzono wypadanie zapłonu i kazali sprawdzić sondę lambda (wg vag sonda pracuje). W chwili gdy zaprowadzałem go do mechanika, silnik szarpał i miał mało mocy zarówno na pb i lpg, nie mogłem go rozpędzić na więcej niż 70km/h. W samochodzie czuć jakiś dziwny zapach trudny do określenia. Nie wiem czy to może mieć jakiekolwiek znaczenie, ale w chwili wystąpienia pierwszych objawów zapaliła mi się kontrolka niskiego poziomu paliwa.  Auto bierze mi olej ok 0.7l/1000km. Poniżej błędy po zeskanowaniu VAGiem.


2 Faults Found:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
29-00 - Short to Ground

Po wizycie u mechanika stwierdzono, że nie jest to egr, nie jest to też katalizator. Golf stoi teraz u mechanika bo ten jakieś śruby pourywał przy demontażu egr. Podobno sprawdzono też świece i rozrząd. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?

Mechanik zasugerował mi że to może być coś z kompem który rzekomo głupieje i źle steruje silnikiem (wysyła mnie do elektryka) , czy jest to realne?

Czy ktoś może mi powiedzieć co to może być?

Ostatnio edytowany przez AdiN (2016-08-10 09:53:45)

Offline

 

#2 2016-08-10 18:12:50

 TataNka

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961065.gif

768002
Skąd: Chełm
Zarejestrowany: 2013-11-22
Posty: 1628
Punktów :   59 
Silnik :: 1.8 20V Benzyna - AGN
Moc [KM] :: 92KW/125KM
Rok :: 1999
Imię :: Mirek / Jastrząb / Piorun

Re: brak mocy, dymi

AdiN, a ciężko błędy wrzucić w Google ??   
Raczej gdzieś zwarcie Masz w wiązce....


Bez aplauzu za punkty! Cieszy mnie że pomogłem...

Offline

 

#3 2016-08-10 20:43:14

 AdiN

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Piaseczno
Zarejestrowany: 2016-03-18
Posty: 18
Punktów :   
Silnik :: 1.4 16V
Moc [KM] :: 75
Rok :: 1999
Imię :: Karol

Re: brak mocy, dymi

A myślisz że nie wrzucałem??   Siedzę w pracy od dwóch dni i nic innego nie robię Do tego obdzwoniłem kilku mechaników. Błędy wstawiłem tylko poglądowo bo egr i lambda pracują poprawnie. Liczyłem na to że ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Alloggio Mauritania UbytovĂĄnĂ­ GĂścek