Golf 4 Klub Polska
Witam.
Pacjent 1.6 SR słynny pijak oleju AKL... jak w temacie. Błąd czujki wspomagania, regulacja biegu jałowego (prawdopodobnie przepustnica do wymiany), grzałka sondy.
Przewody, świece - nowe. Cewka zapłonowa zmieniana, czujnik wałka rozrządu też nowy. Silnik się trzesie jakby miał wyskoczyć. Słychać typowy dzwięk wypadania zapłonu.. wszystko nowe w zaplonie i takie rzeczy ?
Ma ktoś pomyśł ? Oczywiście remont na częściach z wyższej półki panewki pierscienie i cała głowica. Dodam że przed wymiana cewki zapłonowej szarpał na 2 biegu najbardziej.
Obroty falują w zakresie 1100-900 ale rzadko. Jak odepne wtyczke do czujnika wspomagania to równo 900 także to pewnie przyczyna. Nie wiem czy ma to cos wspólnego z "wypadaniem zapłonu"
Offline
A czujnik położenia wału korbowego sprawdzany? Czyli tzw. czujnik prędkości obrotów silnika. Często mylone z czujnikiem wałka rozrządu.
Offline
Hmm.. błędów nie ma także myślę, ze ok. Uszkodzony czujnik wału to brak palenia o ile mi wiadomo (poprawcie jeśli sie nie znam)
Ostatnio edytowany przez salis (2016-09-19 20:31:00)
Offline
Mi błędu nie wykazało, a był wadliwy. Prosta sprawa do sprawdzenia. Odpiąć wtyczkę od czujnika i zobaczyć zachowanie.
Jak się pogorszy to wiadoma sprawa, że czujnik dobry bo zacznie wariować silnik od złych odczytów. Z odpalaniem to różnie,
u mnie na ciepłym nie palił, ale to też nie zawsze, zależy jaki humor był. Na zimnym zaś zawsze odpalał.
Offline
Z paleniem to akurat problemu nie mam. Zimny czy ciepły zawsze odpala. Podpialem vaga wykazalo błąd czujnika g40. Czujnik wymienilem i dalej błąd.
Odpiąłem wtyczkę od czujnika wałka rozrządu i nic. Czujnik Delphi wytrzymał jakieś niecałe 2 tygodnie. Jakie marki polecacie ? Co założyć ?
Ostatnio edytowany przez salis (2016-09-20 19:01:05)
Offline