Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie


#1 2016-09-20 13:19:10

maciuuuu

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2016-09-18
Posty: 3
Punktów :   

Mam problem z diagnozą błędu !! 17928 - Intake Manifold Valve 2 (N261)

Witam wszystkich. Jestem świeżym posiadaczem Golfa IV 2.0 benzyna 115 KM 2002 rok w automacie. Tak jak w temacie podłączyłem wczoraj do autka kabel diagnostyczny VAG i o to co wyskoczyło:
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 06A 906 032 GG
   Component: 2.0l 2V AGW         4239 
   Coding: 00003
   Shop #: WSC 00000 
   VCID: 69D3CC001362FD6
   WVWZZZ1JZ2W677550     VWZ7Z0B4897455

1 Fault Found:
17928 - Intake Manifold Valve 2 (N261)
            P1520 - 35-00 - Open Circuit
Readiness: 0000 0000


Dodam, że w ubiegłym tygodniu wstawiłem do auta instalację LPG. Jednakże wcześniej go nie diagnozowałem komputerem.

Niestety na necie nie mogę nigdzie znaleźć co oznacza ten błąd. I co się z nim wiąże dla auta.

Jeśli jest tu ktoś kto miał podobny problem i potrafi mi powiedzieć o co chodzi z tym błędem to będe bardzo wdzięczny

Offline

 

#2 2016-09-20 15:34:55

Bartek334

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2016-09-08
Posty: 7
Punktów :   
Silnik :: AZD
Moc [KM] :: 105
Rok :: 2001

Re: Mam problem z diagnozą błędu !! 17928 - Intake Manifold Valve 2 (N261)

Elektrozawór powietrza dolotowego 2 - otwarty obwód

Jeśli wcześniej go nie diagnozowałeś to polecam usunąć błąd i sprawdzić za jakiś czas bo bardzo możliwe że jest stary i nieaktualny.

http://sprawdz.auto.pl/wp-content/uploa … ek-VAG.pdf   Kody usterek.

Offline

 

#3 2016-09-22 02:01:45

maciuuuu

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2016-09-18
Posty: 3
Punktów :   

Re: Mam problem z diagnozą błędu !! 17928 - Intake Manifold Valve 2 (N261)

Dzięki za odpowiedź. Problem polega na tym, że skanowałem auto i faktycznie błąd znikał, ale po odpaleniu auta ponownie był widoczny. Wczoraj ja skanowałem pojawił się również inny błąd o numerze: 17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2 P1152 - 35 - 10 System too Lean - Intermittent.

Jeśli dałbyś radę coś wywnioskować z tego to byłbym bardzo wdzięczny. Jutro mam zamiar wyjąć przepustnicę i ją wyczyścić. Rozmawiałem z mechanikiem i powiedział mi, że auto może łapać lewe powietrze.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
mapa fotowoltaiki Lodging Gabon Grand Hotel Juba https://www.ehotelsreviews.com/