Golf 4 Klub Polska
Strony: 1
Witam wszystkich. Jestem świeżym posiadaczem Golfa IV 2.0 benzyna 115 KM 2002 rok w automacie. Tak jak w temacie podłączyłem wczoraj do autka kabel diagnostyczny VAG i o to co wyskoczyło:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 06A 906 032 GG
Component: 2.0l 2V AGW 4239
Coding: 00003
Shop #: WSC 00000
VCID: 69D3CC001362FD6
WVWZZZ1JZ2W677550 VWZ7Z0B4897455
1 Fault Found:
17928 - Intake Manifold Valve 2 (N261)
P1520 - 35-00 - Open Circuit
Readiness: 0000 0000
Dodam, że w ubiegłym tygodniu wstawiłem do auta instalację LPG. Jednakże wcześniej go nie diagnozowałem komputerem.
Niestety na necie nie mogę nigdzie znaleźć co oznacza ten błąd. I co się z nim wiąże dla auta.
Jeśli jest tu ktoś kto miał podobny problem i potrafi mi powiedzieć o co chodzi z tym błędem to będe bardzo wdzięczny
Offline
Elektrozawór powietrza dolotowego 2 - otwarty obwód
Jeśli wcześniej go nie diagnozowałeś to polecam usunąć błąd i sprawdzić za jakiś czas bo bardzo możliwe że jest stary i nieaktualny.
http://sprawdz.auto.pl/wp-content/uploa … ek-VAG.pdf Kody usterek.
Offline
Dzięki za odpowiedź. Problem polega na tym, że skanowałem auto i faktycznie błąd znikał, ale po odpaleniu auta ponownie był widoczny. Wczoraj ja skanowałem pojawił się również inny błąd o numerze: 17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2 P1152 - 35 - 10 System too Lean - Intermittent.
Jeśli dałbyś radę coś wywnioskować z tego to byłbym bardzo wdzięczny. Jutro mam zamiar wyjąć przepustnicę i ją wyczyścić. Rozmawiałem z mechanikiem i powiedział mi, że auto może łapać lewe powietrze.
Offline
Strony: 1