Golf 4 Klub Polska
Wiem że w tym temacie było napisane sporo.Z tym problemem borykam sie pare miesięcy i czas to wreszcie zmienić.Po wymianie trzech poduszek,dwie od silnika i łapa na dole drgania jak były tak są.Poduszki lemfordera,łapa febiego.Drgania występują tylko na luzie,obroty nie skaczą,podczas jazdy drgań nie ma do tego jak wrzucam na luz i jade powoli to tak jakby buja autem.Felgi proste zimowe jak i letnie,tuleje,swożnie,koncówki drążków nowe,silentbloki na belce też wszystko z Lemfordera.Dodam że auto było puknięte przez poprzedniego właściciela w bok od strony pasażera.Prawe koło było naciągane na łańcuchach bo stało pod skosem.Na geometri którą pare razy już robiłem przód wychodził dobrze ale prawe tylne koło jest trochę przestawione tzn.kąt nie jest tragiczny ale nie ideał.Wiem że kąta tam nie ustawi ale czy to może być tylko przyczyną bujania?czy sam silnik też może auto wprowadzać w kołysanie na powolnej jeździe na luzie?dodam że opony letnie jak i zimowe nie wybulone i wszystkie koła wyważone.Dodam że dwumas nie jest tragiczny ale auto ma prawie 200tyśi więc pewnie nie długo wymiana(metalicznych dźwięków nie slychać,sprzęgło nie ślizga.Tylko jak na luzie wcisne sprzęgło to drgań nie ma...:-o
Ostatnio edytowany przez Marcin RZ (2013-11-18 10:41:19)
Offline
"Jak wcisnę sprzęgło to drgań nie ma" Więc już sobie odpowiedziałeś sam. Rozpinasz skrzynię od silnika i jest cicho. Więc koło dwumasowe . Jak puszczasz sprzęgło na luzie nie czujesz na pedale drgań?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Faktem jest że drgania na pedale są ale nie aż takie żeby mi noga latała tylko delikatne raczej.Czyli to jednak początek końca dwumasa...no ale byłem na to przygotowany.Podpowiedzcie jaki komplet kupować czy Lukasa czy Sachsa?
Offline
Generalnie to co tańsze bo z wytrzymałością to porównywalne są.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Niby większość jest za Sachsem i pewnie go nabęde.Czyli do wymiany jest:dwumas,sprzęgło,docisk i łożysko czxm coś jeszcze do tego dochodzi?acha nie dodałem że jak odpalam i gasze(zawsze z wciśniętym sprzęgłem)to jest szarpnięcie silnika czy to też typowy objaw dla dwumasa?
Offline
do zestawu jeszcze dokupiłby osobiście "CZOP KULISTY- ELEMENT KULOWY" i z reguły ale nie koniecznie osłona gumowa na wysprzęgliku jest do wymiany...
http://allegro.pl/sprzeglo-czop-kulisty … 33817.html
co do szarpnięcia jak najbardziej dwumas ale też poduszki silnika mogą być już wyhuśtane...
Offline