Golf 4 Klub Polska
Witam chciałęm zapytać czy jest możliwość polakierowania np.połowy elementu tak zeby nie różnił się z resztą? To dotyczy dachu oraz błotnika. Do całęgo malowania mam tylko maske i przedni zderzak,nie chce malować całych elementów ponieważ są to uszkodzenia typu (otarcie na błotniku oraz jakiś tam odprysk o wielkości powiedzmy 2cm na dachu.Lakier to LC9Z-Black magic pearl
Offline
Czyli zostaje malowanie całych elementów? ;/
Offline
Z tego co mi tłumaczył lakiernik to się inaczej nie zrobi żeby jakoś godnie wyszło.
Najlepiej podjedź na wycenę roboty tam gdzie chcesz to robić i niech się lakiernik sam wypowie jak on to widzi.
Offline
lakiernik policzy Ci za cały element malowanie, nie ma czegoś takiego że od cm kwadratowego
Offline
a ja np jak bym mial patrzec na blotnik to taniej wyjdzie zakup innego w tym samym kolorze plotnik cos pewnie cos kolo 100 a malowanie jednego elementu miesci sie od 200-350 zalezy gdzie i jaki
Offline
Ostatnio porobiłem całą mechanikę tzn zawieszenie przód-tył ,sprzęgło,rorząd, filtry,oleje,wydech,odnowiłem felgi w białą perłę i zastanawiam się czy nie doskładać i pomalować goffera całego.Jeżeli bym miał doprowadzić lakier do perfekcji to musiał bym całę auto lakierować bo praktycznie na każdym elemencie jest "coś".I pytanie do was opłaca się lakierować?Jeżeli już to wycinać szyby itd czy wszystko okleić?
Ostatnio edytowany przez lukaszek898377 (2013-12-26 22:06:40)
Offline
kowal9194 napisał:
a ja np jak bym mial patrzec na blotnik to taniej wyjdzie zakup innego w tym samym kolorze plotnik cos pewnie cos kolo 100 a malowanie jednego elementu miesci sie od 200-350 zalezy gdzie i jaki
Nie wiem jak tam ceny u Ciebie ale u mnie dobrego błotnika poniżej 200 nie uświadczysz
Offline
lukaszek898377 napisał:
Ostatnio porobiłem całą mechanikę tzn zawieszenie przód-tył ,sprzęgło,rorząd, filtry,oleje,wydech,odnowiłem felgi w białą perłę i zastanawiam się czy nie doskładać i pomalować goffera całego.Jeżeli bym miał doprowadzić lakier do perfekcji to musiał bym całę auto lakierować bo praktycznie na każdym elemencie jest "coś".I pytanie do was opłaca się lakierować?Jeżeli już to wycinać szyby itd czy wszystko okleić?
ja bym ciął szyby, przynajmniej będziesz miał pewność że ranty są całe bo może się okazać że za jakiś czas wyjdzie ci rdza przy szybie i robota niepotrzebna druga sprawa to może ci później podważać lakier przy szybach w miejscach gdzie nie będzie domatowany więc lepiej wyciąć i zrobić z jajami
Offline