Golf 4 Klub Polska
Witam , mam taki problem , dziś rano po nocy mrozów-20° akumulator był całkowicie rozladowany,podpielismy go na kable do innego auta odpalił po długim kreceniu ale problem jest taki ze w okolicach miski olejowej wywalilo dość dużo oleju , od tego czasu temperatura strasznie warjuje, pacjent golf4 tdi 90km , proszę o pomoc .
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-18 20:11:19)
Offline
Chłopaki napisał w okolicach miski olejowej...
Według mnie oringi podstawy filtra olejowego padły już się plastikowe zrobiły a mróz im pomógł, że zaczeły przeciekać pod ciśnieniem oleju.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2017-01-07 20:13:59)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Mało się na tym znam możesz mi powiedzieć coś więcej co dalej mam zrobić ? I czy przez to nie będzie jakiś problemow
Offline
Problem będzie już cały czas także musisz odkręcić wymiennik ciepła od dołu kluczem nasadowym 36 i wymienić dwie uszczelki i po temacie ( przy odkręcaniu wyleje się z 500ml oleju także uwaga)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Mało się na tym znam możesz mi powiedzieć coś więcej co dalej mam zrobić ? I czy przez to nie będzie jakiś problemow
Offline
Jak zaglądam od dołu to widać taką jakby kwadratowa część i w połowie widać że chyba z stamtąd wyciekło
Offline
http://static.nanodatex.com/media/fb572 … c0c120.jpg
po prawej stronie masz czarną śrubę platikową na nasadkę 36mm musisz to odkręcić tylko uważaj na cieknący olej ok 500ml.
Wyciągasz śrubę w której jest pierwszy oring za to następny miedzy aluminiową chłodniczką tą srebrną po prawej stronie jak na obrazku a podstawą filtra olejowego.
Wymieniasz na nowe i skręcasz ( odezwie się z nowu za 15 lat)
http://images47.fotosik.pl/1347/68f429ef09b844a4med.jpg <<< tutaj masz oringi jak wyglądają
Ostatnio edytowany przez Eizon (2017-01-07 20:23:21)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
To chyba właśnie to że zdjęcia, nad tą śruba jest jakby szczelina i chyba z stamtąd wyciekło, możesz mi napisać jakie części mam kupić ?
Offline
038117070A <<< uszczelka górna 20zł ASO
038117070 <<< uszczelka dolna 20zł ASO
Ostatnio edytowany przez Eizon (2017-01-07 20:28:31)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Dziękuję ci kolego mam nadzieję że to będzie tylko to , pozdrawiam .
Offline
Wolałbym + jeżeli udało się pomóc ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline