Golf 4 Klub Polska
Witam,
poszukuję pomocy otóż od blisko 3 miesięcy walczymy a raczej mechanik z usterką w moim golfie auto po złapaniu temperatury gaśnie nie zależnie czy jest w ruchu czy na postoju do tej pory zrobiłem wtryski (czyszczenie + testowanie w swerwisie BOSCHA) wszystkie parametry w normie z tym że dwa nie przeszły testów więc dokupiłem kolejne dwa i zregenerowałem w każdym bądź razie sądziłem ze znalazłem przyczynę a tu doopa został również wymieniony choć na używany zawór sterowania ciśnieniem paliwa nr czesci 036906336 uzywka 600zł nowy 1500zł w serwisie VW, wymieniony czujnik położenia wału oraz wyczyszczony silnik z nagaru. Auto dalej gasnie mechanikowi powoli kończą się pomysły pompa była sprawdzana twierdzi że cisnienie ma w normie sprawdził kompem. Obecnie komputer wyrzuca takie błędy
P1031 intake manifold tuning valve(N136) Setpoint not
P1020 Regulacja cisnienia paliwa : zasięg kontroli przekroczony
P0321 Obwód wejściowy prędkości silnika dla rozdzielacza / zapłonu sygnał poza zasięgiem/wydajność
HELP PLEASE :please:
Offline
Zróbcie zestawienie rozrządu i wszystko się wyjaśni.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline