Golf 4 Klub Polska
Witam. Czy podejdzie turbo z ARL'a do AJM'a i czy spasuje kolektor wydechowy? Czytałem że trzeba rurę gumową wymienić. Podejrzewam że po zmianie turbo trzeba jechać na zmianę softu. Jest to w ogóle do ogarnięcia?
Offline
Siemka.
Turbinka podejdzie P&P, co do przewodu owszem trzeba zmienić ale w twoim przypadku musisz kupić adapter i połączyć swój przewód z turbinką..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
ok a co z IC? zmienić na ARL'a czy nie trzeba. Po modach ile mogę wyciągnąć koni? Muszę zmieniać pompowtryski? Pytań dość dużo ale jak miałbym utopić kase w coś co się nie przyda... Dzięki i pozdro.
Offline
Trochę późno ale może ktoś inny też szuka na to odpowiedzi..
Do AJM:
Turbo z ARL
Fmic najlepiej 550x180x65
Pompki od ASZ/ARL
Tarczę obić kevlarem
Dolot od ARL/ASZ
Kolektor ssący ARL/ASZ
Można celować w 190km
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline