Golf 4 Klub Polska
Witam
W najbliższym czasie czeka mnie wymiana dwumasu, dużo osób mówi żebym zmienił to na sztywne koło, więc mam do was kilka pytań:
1. Z czego by pod pasowało do mnie sztywne koło i zestaw sprzęgła??
2.Czy ktoś z was wymieniał już w ARL dwumas na sztywne koło??
3. Czy polecacie taką zamianę?? [może ktoś sie wypowie kto już to zrobił]
Za teksty typu jak cie nie stać to zmień auto, proszę sie wstrzymać. Nie mówię że zrobię zamiankę tylko zastawiam się nad taką opcją.
Offline
Valeo ma gotowy zestaw jednomasu do skrzyni 6b.
Jednak można znaleźć opinie, że nie działa to idealnie.
Offline
Też zastanawiałem się nad wymianą na sztywne koło ale szukając opinii stwierdziłem że nie ma co kombinować. Oszczędność pieniędzy niewielka a według opinii silink czasem bardziej trzęsie, głośniej działa. Nie zawsze taka zamiana pasuje. Wiadomo - silnik oryginalnie nie jest do tego przystosowany i nie zawsze taka modyfikacja może wyjść na plus. Ja zdecydowałem się na komplet dwumasy z Sachsa, zrobiłem już na tym ponad 10tyś km i wszystko jest w jak najlepszym porządku. W moim przypadku (silnik axr oryginalnie 101km) pół roku temu za komplet wraz z wymianą i olejem do skrzyni biegów zapłaciłem 1900zł.
Offline
Nikt więcej nie ma doświadczenia z taką wymiana?? I nikt nie wymieniał w ARL??
Offline
khrys napisał:
Kladz jednomas
Ale masz jakieś doświadczenie z tym??
Wiesz może od czego by podeszło??
Czy piszesz bo słyszałeś od kogoś itd.
Offline
według mnie koło dwumasowe działa najlepiej. LEPIEJ WZMOCNIĆ DWUMAS NIZ ZAKLADAĆ JEDNOMAS
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
według mnie koło dwumasowe działa najlepiej. LEPIEJ WZMOCNIĆ DWUMAS NIZ ZAKLADAĆ JEDNOMAS
w pełni popieram wypowiedź...
zakładałem jakiś czas temu do swojego 1.9TDI 1O5KM zestaw LUKA, ale co tu kryć sam się zastanawiałem nad jednomasem ale popytałem tu i ówdzie...trochę teorii literackiej i dałem sobie spokój i wcale nie żałuję...
przytaczałem kiedyś na forum wątek z innego forum mk5 osoby co sądzi o takiej zamianie bo sam to przetestowała...
oto cytat...
-"No niestety u mnie przez jednomase po przelataniu na 50 tys rozleciała się skrzynia, skrzynia w dobrym stanie plus wymiana wyszło praktycznie tyle samo co nowy dwumas, zero upalania, normalne traktowanie, myślę, że w moim konkretnym przypadku jednomas nie był opłacalny, sadze, że na dwumasie pod te 100 tys bym przejeździł."
-"Niech ktoś się też wypowie jak zrobi na jednomasie ponad 50 tys.w jakiej kondycji ma skrzynię,ktoś chyba po to zaprojektował dwumas..."
Offline
Szanowni Koledzy, co tu dużo pisać...
Skoro technicy VW wsadzili dwumas to nie na darmo.
Dom-spece chcą poprawiać fabrykę, ale nie rozumieją faktu że puszcza najsłabsze ogniwo w łańcuchu... wyliczonym na dane obciążenie.
Mechaniki dynamicznej nie oszukamy!
Skoro sztywne sprzęgło przeniesie niutony bez amortyzacji, rozleci się skrzynia wyliczona na współpracę z dwumasą...
Są też spece co łączą spawem dwumas - idioci !!!! - moja ocena prywatna.
Wniosek jest jeden: albo dbamy o aktualny stan posiadania, albo podcieramy D... szkłem... i nie płaczemy że potem boli.
Offline
ARL ma 150km zrobisz chip-a i ten jednomas się rozleci, do tego będziesz czuł jakbyś jeździł tragacem . A tak serio zakładaj 2mas i tak starczy Ci na tyle km że prędzej pozbędziesz się golfiny niż padnie
Tylko nie polecam do końca LUK-a, ja mam założony do mojego ASZ i prawda sprzęgło idealnie działa natomiast troszkę dziwnie brzmi .
Popieram Panów powyżej nie montuj jednomasy.
Prosiłbym też o wypowiedzenie się osób, które mają luk-a. Założyłem do swojego natomiast czytam teraz że luk-i są bardzo kiepskie. to prawda?
Ostatnio edytowany przez krzysiek555 (2017-04-22 22:47:27)
Offline
krzysiek555 napisał:
Prosiłbym też o wypowiedzenie się osób, które mają luk-a. Założyłem do swojego natomiast czytam teraz że luk-i są bardzo kiepskie. to prawda?
LUKA też posiadam i niby spoko ale też nie do końca mi przypasował??? bo ostatnio kupowałem po regeneracji SACHS i gość po rozmowie powiedział że SACHS robi sztywniejsze-pasywne zestawy a LUK nie....
Offline
Sachs i LUK i jedno i to samo jeden właściciel tak jakby tylko zrobił sobie specjalnie konkurencje zeby ludzie mieli wybór...
Luk czy sachs w tym i tym przypadku trafia się dwumas uszkodzony fabrycznie lub z dziwnymi odgłosami.. Najgorzej do udowodnić bo zawsze jest zły montaż ze strony mechanika bo chyba prościej wylecieć w kosmoś niż tych urządzeń do montowania kół używać
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
@eizon a jaki być 2 mas polecał? Np do golfa iv ASZ 130km - prawdopodobnie z delikatnym chipem
Ostatnio edytowany przez krzysiek555 (2017-04-24 22:54:29)
Offline
Wrzuć SACHSA i obij kevlarem. Spokój i pewność gwarantowana.
Offline
teraz to już trochę późno jak 1600 wydane na nowego luka, zobaczymy ile wytrzyma. Odnośnie Chip-a taki zaufany mechanik mówi mi że nie ma prawa 130km tak jeździć jak mój golfiak, jednak znajomy od którego kupowałem zarzekał się że jest oryg soft, była kiedyś podniesiona moc jednak już ma być w stocku.
Offline