Golf 4 Klub Polska
MODEL: Bora
SILNIK: 2792cm
MOC: 204 ps
MODY POD MASKA: brak
ZAWIESZENIE: bilstein gwint/ Air Ride
UKLAD HAMULCOWY: seria przód 312mm ty³ 256mm
KOLA: brock b4 2x8,8j i 2x10j
NADWOZIE: brak
WNETRZE: skórzane kremowe wnetrze recaro
AUDIO: fabryczne plus radio 2 din JVC
Zmiany przeprowadzone: zmiana wnetrza i zmiana deski rozdzielczej na pikowana z r32
Plany:
czas pokaze
wczoraj zosta³em posiadaczem VW bora 2,8 v6 z 1999r przebieg 145000 km
kolor butelkowa zielen lc6m
wyposazenie :
-naped 4 motion
-elektryczne szyby
-elektryczne lusterka
-centralny zamek
-alarm
-podgrzewane fotele
-skóra kremowa
-pod³okietnik przód i ty³
-poduszki powietrzne
-wspomaganie
-ABS
-ESP
-mfa
-full fis
-lampki podswietlenia z ty³u dla pasazerów
-kopertówki
-klimatronic (sprawny)
-radio 2 din firmy JVC
-zawieszenie gwintowane firmy bilstein
-przelot z kwasiaka wydaje mi sie ze 3calowy jest
mody które zawitaja
-podtlenek lpg DONE
-fotele recaro ze sterowaniem elektrycznym DONE
-tempomat
-deska rozdzielcza z poliftowej bory / r32 DONE
-licznik SE z immo3 DONE
-wahacze regulowane na ty³ bo nie ma i zrobi³ sie negatyw i zdziera opony.. DONE
- Air Ride DONE
- i reszta wyjdzie w czasie
fotki z og³oszenia , nie mam innych a auto jest zbytnio uwalone zeby porobic zdjecia mojego autorstwa i pogoda nie jest do mycia auta
no to na sezon 2k16 nowe graty min air ride
air z przodu juz siedzi zestaw jest od granula lecz przód bêdzie robiony na moim bilstenie na grubej ladze prawdopodobnie bêdzie jeszcze ni¿ej ni¿ teraz jest
Moja ulubiona fotka
Nowe okucia , air buduje na swoim bilstein b16 z regulacj± si³y t³umienia na grubej ladze
Tak to wygl±da
Licznik w8 i w³acznik polo 6r
Milej lektury
Offline
Offline