Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

Ogłoszenie


#1 2024-09-23 23:21:54

Kamil4123

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2024-09-23
Posty: 1
Punktów :   

Golf 4 1999 1.6 SR + lpg. Cylinder nie pracuje po dodaniu gazu

Witam serdecznie,
Zwracam się do was jako że mechanik wymienił już pół silnika a dalej dzieją się cuda
Golf 4 1999 1.6 SR lpg.

Wymienione:
Rozrząd,
Zawory,
Uszczelka pod głowicą,
Głowica wymieniona na po regeneracji,
termostat + płyn ,
Pierścienie olejowe,
Kable zapłonowe + świece,
Sonda lambda,
wszystkie typowe filtry (oleju, powietrza, paliwa) + olej

Historia co sie dzialo i co jest problemem:

Samochód pojechał do mechanika do wymieany rozrządu jako główna usterka. Ten kupił do tego zawory, uszczelke pod głowicą i samą głowice. wymienione. Auto zaczeło kopcić jak smok przy dodawaniu gazu.
Po wymianie mimo że kopcił jeździł normalnie, Do wymiany poszły pierścienie olejowe. Samochód przestał kopcić ale zaczęły się cuda z brakiem mocy i dziwnym pierdzeniem (choćby dławił się powietrzem)(maks przyspieszal do 120/130 km/h)
pojechałem do elektryka zeby pokasował błedy sondy lambda (brak błedów + padnięta sonda lambda) była iskra na przewodzie więc te też wymieniliśmy, od razu też świece i sonde na nową samochód pochodził 10 min normalnie i jeden cylinder jakby
przestawał działać przy dodawaniu gazu. dalej brak poprawnej mocy silnika. Przyjechałem do domu zauwazyłem ze idzie iskra na nowych kablach. mechanik odizolował iskre. silnik zaczął pracować jeszcze gorzej niż jak była iskra.(tzn. na luzie pracowały wszystkie cylindry jak iskra nie była odizolowana, po jej odizolowaniu na minimalnym gazie cylinder komletnie nie pracował był tak zwany "traktor".

Teraz będę wymieniał cewke, ponieważ uznaliśmy że iskra gdzieś dalej skacze tylko w niewidocznym miejscu po odizolowaniu, jak to nie pomoże idziemy dalej na wymiane czujnika wału korbowego.

Byłbym bardzo wdzięczny za jakiekolwiek pomysły jako że powoli się już kończy nadzieja. Pół silnika wymienione a idzie jak traktor.

Dodam że zaczęło też coś chrapotać jakby była luźna śruba w komorze silnika przy dodaniu gazu, to mechanik powiedział że mógł sie zrobić gdzieś luz w silniku a to już wiąże się z remontem (szlifowaniem wałów etc.)

Również serwis gazu jest już opóźniony o jakies 10kkm bo był robiony na przebiegu 281kkm a autko już ma 300kkm

Jakiekolwiek pomysły przyjmiemy, bo nam już ich powoli brakuje. a wydałem prawie wartość samochodu.

Pozdrawiam i dzięki z góry za jakiekolwiek odpowiedzi.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.012 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
berlin-hotel.pl