Golf 4 Klub Polska
Powiedzcie mi czy to jest mozliwe ,ze po zmianach drązkow kierowniczych i innych podzespołów przedniego zawieszenia pali mi sie non stop ESP.Nie ustawiałem zbieżności i kierownica jest lekko przestawiona w lewą strone.
Offline
Zbieżność to podstawa jak najszybciej to nie jazda, nie ściąga ci auta albo ciężko się prowadzi i w dodatku opony cierpią.. A na palenie ESP nie wiem ale może mieć to wpływ po ustawieniu będziesz widział, może te położenie kierownicy odgrywa rolę...
Ostatnio edytowany przez maniek (2012-01-01 10:35:18)
Offline
Skoro masz nieustawioną zbieżność, to jakiś poślizg na kołach jest i system reaguje.
Jedź jak najszybciej, bo komputer zgłupieje i będzie aktywował hamulce.
Offline
Zdarzyło mi się że miałem zgięte drążki i też mi skręcało w lewo (jak wpadłem w zaspę śniegu), ale nie świeciło się ESP (albo nie zwróciłem na to uwagi).
Ustaw precyzyjnie zbieżność koniecznie bo może być krucho.
Offline
Ok czyli śmigam na ustawienie jeszcze dziś ,ale z drugiej strony to dziwne bo auta nie ściąga i nie ma jakiś dziwnych objawów .Zobacze dziś jak będzie po ustawieniu zbieznosci.
Offline
Wyczuć jest nieraz trudno masz wspomaganie, ja w swojej dwójce po wymianie końcówki zaraz odczułem złe prowadzenie auta ( bez wspomagania ) a czwórka zachowywała się normalnie, dopiero jak gość ustawiał widziałem jaka była różnica.Wpływ ma prędkość jaką też jedziesz.Zrób pierwsze zbieżność i zobaczysz...
Ostatnio edytowany przez maniek (2012-01-02 16:52:27)
Offline