Golf 4 Klub Polska
Witam, nie wiem czy w dobrym wątku pisze ale nie wiem gdzie napisac
Mianowicie chodzi mi o filtr paliwa, nadszedł ten moment gdzie trzeba wymienic...
a wiec tak znalazłem link do wymiany oto on:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=10827
teraz takie pytanie, jak moge zalac filtr paliwem tzn ropą żeby lepiej mi odpalił bo aku mam słaby bede musział naładowac, ale zeby uniknąc kolejnego rozładowania przy wymianie to lepiej podobno jest zalac filtr... ale jak po prostu zalac go do pełna i tyle??
A i jeszcze jedno moga sie znajdowac jakies brudy w wężykach?? jak moge sie dowiedziec?? czy raczej wszystko weszło do filtra?. Wiecie nie chce zeby cos wleciało do nowego:(
Bo własnie dlatego wymieniam filtr, auto zaczeło mulic i szarpie go na wysokich obrotach miałem rezerwe i9 musiało cos pociągnąc z baku:(
Dlatego postanowiłem wymienic, ale czekam na wasze odpowiedzi ;D
POZDRAWIAM Wszystkich ;]
Ostatnio edytowany przez luke265 (2012-02-01 20:51:44)
Offline
Kolego,po pierwsze; brudów raczej nie masz bynajmniej tak sądzę,sam demontaż i montaż już znasz a samo zalanie na pewno nie zaszkodzi,unikniesz przerwy w dawce paliwa,po prostu zalac go do pełna i tyle.Byłem świadkiem jak brat nie zalewał i przez chwilkę auto tylko przydusiło,pedał gazu przytrzymał i wszystko ok. auto normalnie pracowało.Natomiast znajomy zalał do pełna i różnicy żadnej nie zauważyliśmy co do pracy silnika...Tobie natomiast proponuję jak najbardziej zalać...
Offline
Warto wcisnąć gaz do dechy wtedy szybciej powinien się odpowietrzyć.
Sam doświadczyłem rozładowania akumulatora przy próbie odpowietrzenia więc jak się obawiasz o akumulator to zaleje go czystym ON
Offline
Trzeba zalać filtr - pompa wtryskowa nie może dostać powietrza. Wiadomo, że nie musi być pełny w 110% procentach i należy zachować ciśnienie, ale im mniej powietrza tym lepiej.
Offline
Zalej ropą ,odczekaj chwilę i zalej jeszcze raz i jeszcze raz , jak zajdzie taka potrzeba .Zakładaj i musi zapalic od razu !!. Niektórzy korkują przewody ,żeby się nie zapowietrzyły ,ale ja tego nigdy nie robiłem i było oki. Pozdrawiam
Offline
Damian - ty masz pompowtryski, które dają większe ciśnienie (do 2000 bar) i nie są tak wrażliwe na powietrze (w razie czego je "wypchną"). W 90 i 110 jest pompa wtryskowa, która daje 'tylko' ok. 150 bar, więc spręży powietrze na końcówkach wtrysków i trzeba je będzie odpowietrzyć.
Filtr należy zalać i kropka. Nie jest to przecież żadna robota.
Offline
Kajetan ,masz rację. Ale mimo wszystko i tak nie powinno się zapowietrzyć, robiłem takie zabiegi w różnych markach i nigdy nie miałem problemu z zapaleniem, niektóre marki np. citroen- mają ręczne pompki. Generalnie każdy filtr przed założeniem powinien być zalany !!
Offline
witam ponownie, juz naprawde nie wiem co sie dzieje... dalej nie moge odpalic auta po tej wymianie filtra;( nie wiem co sie mogło stac?? Czy moze wina siedzi w aku?? bo chyba bede musiał kupic nowy, moze pomozecie przy okazji dobrac dobry a zarazem tani akumlator?? a wracajac do tematu to podpiołem juz tak jak ma byc spotkałem znajomego i pokazał mi u siebie jak ma podpiete te weze i zrobiłem tak jak u niego...
ale dalej nic, macie jakies pomysły;(
Offline
Podaj właśnie, jakie są objawy... Ja u siebie po wymianie filtra jakieś 3 tyg temu zalałem go w jakichś 50% i odrazu odpalił i chodzi do tej pory bez problemu...
Offline
dzieki koledzy za pomoc a dokładnie maniek ;D problem był z pomyleniem wężykow z baku do filtra... cięzko miał odpalic ale wkoncu doszedł do siebie..
w razie takich problemow pisac na forum...
Offline