Golf 4 Klub Polska
Mam problem bo po wymianie linki hamulcowej podczas naciągania przy dzwigni wewnątrz uchwyt linek jest na ukos czyli jedna linka jest luzniejsza ... nie wiem jak sie naciaga a wydawało mi sie ze robi sie to tłoczkiem zacisku przekręcajac go tylko ze nie chcem niepotrzebnie tego rozkręcac prosze o pomoc
Offline
Dokładnie tak jest. Wyjmij wkład tylnej kiepary, odkręć widoczne dwie śruby, następnie wyjmij popiałkę. Dojdziesz co i jak, bo to łatwy system.
Pod nią są linki z nakrętkami kontrującymi. Nie pamiętam dokładnie - chyba na klucz 13.
Offline
Regulujesz ściągając lub rozluźniając linkę linkę właśnie tymi nakrętkami.
Jest to dość charakterystyczny element - jedna linka przechodzi w dwie.
Offline
jak macie nie równo to znaczy że któraś z obudów linki nie weszła prawidłowo do zatrzasku, czyli ta która jest krótsza. jak zdemontujecie tą popielniczkę i uchwyt na kubki tam jest nakrętka na klucz 10, i na niej waga do której na siodełka wchodzą linki idąc dalej muszą wystawać obudowy linek jeśli obydwie wystają i są równe znaczy że wszystko ok, jakieś tam odchyły w długości linek są. Poza tym ja bym tam tym nie kręcił tylko prawidłowo wymienił klocki pojeździł kilka do hamowań na nożnym a dopiero potem dociągał odpowiednio linki bo tłoczki same sobie dopasowują odpowiedni dociąg klocków jeśli za wcześnie zaciągniemy ręczny to nie będzie odpowiednio dobrze trzymał
Offline
i linki nie sa równe? a na zaciski z tyłu popatrz czy czy ta dźwigienka spoczywa na ograniczniku jak jest spuszczony ręczny
Offline
witam do naciągnięcia tej linki trzeba rozbierać cały podłokietnik z całym tunelem czy wystarczy tylko tylna popiołka .jeśli ktoś ma jakieś foto bd wdzięczny.
Offline
zdejmujesz popielniczkę i cupholder i wejdziesz tam długą 10 na grzechotce
a najwyżej to podłokietnik odkręcić to 4 śrubki
Offline
Witam.podpiąłem sie koledzy pod ten temat bo moje pytanie dotyczy hamulca ręcznego.chodzi dokładnie o to że gdy próbuję zaciągnąć hamulec ręczny to biorąc dżwignie do góry to z początku wogole nie czuje oporu i jest tak jakby luz,pózniej jest ok i ręczny trzyma dobrze.czym to może być spowodowane??
Offline
podciągnij kolego linke,też tak miałem a teraz już od samego dołu czuje opór
Offline
chyba że regulacja się skończyła
Offline
no to spróbuje podciągnąć tą linkę od ręcznego
Offline
Mam pytanie z tyłu w golfie są tylko klocki i ręczny trzyma na tych klockach czy ręczny jest oddzielnie i czy są tam bębny z okłądzinami?
Offline
Dzięki za odpowiedź. Bo w pasatach b5 np. jest bęben a na nim tarcza.
Ostatnio edytowany przez leon9022 (2013-02-21 20:25:38)
Offline