Golf 4 Klub Polska
Witam przedstawiam mojego Golfa Mk4 z 1998r.
1.9 TDI w wersji Highline model silnika AHF 110KM
MODEL: Golf mk4
SILNIK: 1.9 TDi AHF
MOC: 110KM po sprawdzeniu na hamowni wyszło 120,7 KM i 247.8 Nm
MODY POD MASKA: wtryski 216,turbo ASZ aktualnie 160km i 340nm
ZAWIESZENIE: Air Ride BSS
UKLAD HAMULCOWY: Tarcze tył Mikoda nawiercane i nacinane poza tym seria
KOLA: RH ZW1 8.5" i 9.5" oponki 205/40/17 i 215/40/17
NADWOZIE: zaslepki WOB,pakiet dokladek Jubi bez daszka,listwa w zderzaku przednim wygładzona +obrysy us,lampy przednie dołozona soczewka,malowane na czarno,bi-xenon przetwornica od toyoty i palniki philips,- usunięta wycieraczka tylna,brak oznaczeń modelu i silnika
WNETRZE: Recaro w materiale,,gałka zmiany biegów od 25TH,dekory w karbonie,kratki Bora ,słupki w czerwonej alkantarze,
AUDIO:seria
Plany:
- Duza navi
- zaślpeka zamka drzwi
- duże prawe lustro
- Recaro w czarnej skórze lub obszyc w czerwonej skorze
- wycieraczka tył z golfa mk V
- pełen fis
-nowe koło
-moc ~160KM-180KM ,czip,,fmic
- nowe tylne lampy usa
- lepsze hamulce
]Tak golfik wygladal po zakupie
sezon 2009
[shadow=blue][/shadow]
Sezon 2010
Doszły nowe felgi ASA AR1 Revolution by BBS + continental sport contact 2 . 205/45/17 i 215/45/17
Nowe lampki na tył Hella colurs black
Lampy przód to przeróbka lamp DEPO czarne + soczewka dołozona od Lexusa i przetwornica z palnikami D4S od Toyoty Avensis
Doszły zaslepki kierunków WOB i sprezynki Eibach Pro Kit -35mm i dystanse przelotowe 20mm
Wyczyszczony sostał zawór EGR
dokupione zostały dekory Carbon i ori gałka z highline
Dołożyłem dokładke przednia " 25th anniversary " oryginalna a nie laminat z allegro i na dzień dzisiejszy golfik po modyfikacjach wyglada tak /b]
[b]Nowy nabytek jeszcze nie załozony
sezon 2011
wybralem sie do tune-up sprawdzic ile pod maseczka koników zostalo,a wynik byl dla mnie conajmniej zaskakujacy
120,7 KM i 247.8 Nm wiec w fabryce nieposkompili mi koników-czyli zdrowa seria bo 10KM w gratisie hehe
http://www.fotosik.pl/video/1a9f9a52743e17de.html
w przyszłym tygodniu jade wymieniac wtryski na 216 i turbo od ASZ wtedy na virusa i zobaczymy ile wypluje
zakup RECARO których długo szukałem, trafily sie w dobrej cenie , troche zabrudzone i jeden fotel na rogu ma maly ubytek ale i tak calosc do obszycia idzie skóra i alkantara to ubytek sie uzupełni,ogólnie nie sa wysiedziane i dosyc twarde, ale za to trzymanie boczne bajka
Takie cos mi sie widzi, ale za takie obszycie pewnie słono trzeba zaplacic ale to sie zobaczy
No i dolaczylem do grona bora kratkowcow, a ze sie trafiła okazja to niemiałem nad czym sie zastanawiac
Byłem wczoraj za inowrocławiem i osobiscie z gosciem zamontowałem Turbo od ASZ i wtryski 216 a na końcu zdemontowany został EGR
No i doszły wkoncu dystanse zmieniajace rozstaw z 5x100 na 5x112 20mm i 25mm ori RH
a wiec RH ZW1 17" 8.5" i 9.5" do tego oponki 205/40 i 215/40 Dunlop SP9000
Jestem mega zadowolony kolorek malina ori perla z mk5 GTi
-Nieobyło sie bez ciecia stabilizatora-tylko przeszkadzał
Wkońcu znalazłem troche czasu zeby ogarnąć troche kotłownie i oto efekt,
A tak golfik wyglada na dzien dzisiejszy
kilka fot na air
filmik
http://www.youtube.com/watch?v=N7d3s5Sz-cs
Vag Event 2011
http://www.fotosik.pl/u/vagstg/album/914310
Aktualne fotki lipiec 2011
http://www.fotosik.pl/u/vagstg/album/918459
Ostatnio edytowany przez kichu (2012-02-29 19:03:27)
Offline
Offline
Osłona zbiornika spryskiwaczy zauważyłem. Na allegro dostanie się? Znalazłem akumulatora ale to się obejdzie lecz ciekawie wygląda obudowa zbiorników.
Offline
Auto piękne:) Tylko zazdrościć:) hehe:) bo na pewno praca w niego włożona daje Ci więcej przyjemności co sam efekt:)
a EFEKT jest "TURBO"
brawo i życzę powodzenia w dalszych przeróbkach i modernizacjach;)
Offline
A więc mały aktual w temacie bo powiało ciszą
wycieczke zrobiłem sobie dzis do gdańska na długo oczekiwanego czipa
były małe przygotowania miedzy innymi katalizator wyciety , srodkowego tłumika brak i tylni zastąpiony przelotowym supersprinta dedykowany do mk4 TDi + kilka drobnych rzeczy co dało efekt przy czipsowaniu bardzo mnie zadowalajacy
zaskakujący był poczatek bo kiedys w seri na hamowni wypluło mi 120 KM, zamontowałem wtryski 216 i turbo od ASZ (130km) wyciety kat i przelot,egr out i teraz wypluło przed czipsem dość mało bo 125-127 KM czyli bardzo mały przyrost
A wiec teraz wynik po kilku korektach na hamowni to srednio 160KM i 340 Nm
wyniki były rózne od 157,158,159.5 kilka razy po 160 i 161.2 zalezało to od tego jak długo piłowalismy auto i temperatura rosła wiec srednia wychodzi kolo 160 KM
Offline
napisz adres tego zakładu albo napisz stronę,
Offline
Ile cenią?
Offline
cena do dogadania , wyjsciowo 700zł potem zalezy co masz juz podłubane itp najlepiej dzwonic pytac
jak narazie naciesze sie tym co mam ale juz mam plan na 180
pompa 11 i wiekszy IC sprzegło docisk jednomas jeszcze niewiem od czego
Offline
no, ja muszę zacząć oszczędzać, narazie muszę się wybabrać z dołka ale w maju już polece myśle, gwint, kat, chip, trza czekać..
jednomas jakoś mi się nie widzi, nie wiem dlaczego nie mam zaufania do tego (taki osobity uraz)
Offline