Golf 4 Klub Polska
witam mam pytanko robiłem niedawno łączniki stabilizatorów swoimi sposobami wymieniałem tulejki na wahaczach i gumę na przegubie i teraz mam takie pytanko mam delikatnie skręconą kierownicę nie ściąga w żadną stronę ani nic i pytałem paru mechanikow i mówią zę nie trzeba ustawiać zbieżności możę przełożyłem jedną z blaszek koło koła na drugą stronę i teraz mam właśnie dylemat czy mogą pojawić sie jakieś objawy co do złej zbieżności?? tez nie chcę zęby mi ścieło opony co o tym myśłicie??
Offline
Kolego ta kierownic skręcona jest po wymianie czy tak była,kiedy była zbieżność ostatnio ustawiana?samo odczucie ściąganie auta tak nie wyczujesz musiałoby-być duże przestawienie a ponadto w autach bez wspomagania jest o wiele prędzej wyczuwalne niż ze wspomaganiem...
Offline
właśnie nie byla skrecona a zbieżność ustawiałem gdzieś w październiku po wymianie sprzegla. zastanawiam się włąsnie czy nie zamieniłem tych blaszek z 3śrubami od drążków
Offline
więc luknij,bo swoją drogą podjechać i ustawić to nie zaszkodzi...
Ostatnio edytowany przez maniek (2012-02-29 00:01:31)
Offline
jedni mówią że nie trzeba a drudzy tak,prawda jest taka jeśli będziesz wymieniał zawsze stare tuleje,sworznie są wytłuczone itp.przestawienia na pewno jakieś są,wystarczą min. a to się później przekłada na większą wartość, dla własnego komfortu,trwałości opon żeby nie starło przypadkiem jednej strony lepiej zrobić geometrię,bynajmniej koszt nie jest taki kolosalny...w stosunku do skutków jakie mogą powstać..
Offline
w zasadzie tak ale podczas większej różnicy,jeśli wjedzie na rolki nie wciskając hamulca to auto zacznie ściągać na nich w zależności od przestawienia,w zasadzie mało wyczuwalne bo jak nie powiesz nie zwracają uwagi...chyba że dosyć przestawione to powinni powiedzieć...
Offline