Golf 4 Klub Polska
witam jestem nowy, zwracam sie do was do nie mam juz sily do swojego auta, posiadam golfa 4 1.4 16v ma taki problem z nim.... Objawy sa takie, jak postoi noc to mam problem z odpaleniem, czasem zapali dobrze a czasem mozna go krecic do wyladowania aku i nic, czasem tez jak krece to lapie, lapie, lapie i dopiero po jakims czasie zapaili, a jak juz zapili i i pochodzi problem znika, tylko jak postoi cos mu odwala, jezdze po mechanikach wydaje tylko kase i nikt nie wie o co chodzi co moze byc tego przyczyna, wymienilem juz przepustnice, spr, cisnienie, cyl i paliwa jest ok, nowe kable swiece, tlumiki, sonda, uszczelki pod kolektorem, spr pod cisnienia ok. wszystko niby jest ok, komputer tez nic nie pokazyje spr w serwisie i auto dalej nie chodzi, mam go juy dosyc. Prosze o pomoc
Offline
Jeśli stoi a potem nie działa znaczy że szkodzi mu wilgoć albo zbyt mała temperatura... pewnie ktoś ci pomoże. Poczekamy na inne lepsze rady.
Offline
Dylemat jest ale może się okazać czasami pierdółka,nią może być sama pompka paliwa w baku,po dłuższym postoju nie trzyma paliwa,potem podczas odpalania może dochodzić do minimalnego zapowietrzenia układu i mogą pojawić trudności w odpaleniu..
Offline
jutro bede mial nowa cewke i filtr paliwa, a co do pompki paliwa zostala ona spr i jest ok a co do wilgoci to niewiem co o tym myslec byc moze, ale auto caly czas garazuje a garaz mam cieply, dzieki za rede zobaczymy co bedzie jak to wymienie
Offline
dodam jeszcze tyle nie kupujcie auta z tym silnikiek, chyba ze ktos ma za duzo kasy i lubi sie denerwowac, to chyba najgorszy motor vw
Offline
jak tak źle pali odkręć jedną świece i sprawdź czy jest iskra, jeśli nie ma szukaj cewka, sprawdź czujnik położenia wały i wszystkie przewody od czujnika do cewki czy tam do komputera nie wiem jak tam jest rozwiązane połączenie.
Dodam jeszcze że miałem podobnie w renówce że nie chciała odpalać ale akurat nie od postoju tylko czasem paliła czasem nie nie było iskry, wymieniłem czujnik położenia wału, przewody do cewki cewkę, świece i przewody wysokiego napięcia a okazało się że było zabezpieczenie odcięcia zapłony gdzie się poluzował jeden kabelek odpowiedzialny za napięcie na cewce. jeśli masz taki bajer to też sprawdź, jak nie będzie iskry.
Offline
Jedni chwala drudzy narzekaja ja mam 16 sr AKL i nie mam z nim zadnego problemu juz od 3 lat a na forum pisza ze to złom duzo pali bierze olej i inne.jak ktos sprzedaje auto o PARE TYSIECY TANIEJ to znaczy ze ma go juz serdecznie dosc bo jest zajechany a dobre auta sobie cenia odpowiednio.Lepiej zapłacic wiecej i miec spokoj niz kupic taniej i dołozyc ta roznice plus mase nerwow i czasu w garazu.
Pozdrawiam!!!
Offline