Golf 4 Klub Polska
Witam. mam kłopot ktory pojawil sie w ostatnim czasie.. mianowicie spostrzegłem ze skrzynia mi przecieka, tzn gubi olej. Najwiecej oleju zbiera sie na wejsciu prawego przegubu do skrzyni, czy ktos wie jak do tego tematu podejsc? Czytalem troche na ten temat ale do zadnego konsensusu sprawy nie doszedlem. No i jeszcze jedna sprawa, na skrzyni znajduje sie taki dosc duzy zielony (chyba plastikowy) korek przypominajacy srube na imbus, zatkany czyms w rodzaju naparstka. Czy to tamtedy dolewa sie olej do skrzyni? Cos ostatnio czytalem ze gdzies z boku jakims lejkiem z gietkim wezem... jakas bzdura chyba...
Pozdrawiam!
Offline
Ten zielony korek nie sluzy do wlewania oleju po odkreceniu go zobaczysz kolo z zabkami tam znajduje sie punkt na kory ustawia sie rozrzad tzn wskaznik w obudowie skrzyni i naciecie na tym kole A co do cieknacego oleju to musisz wymienic symeryng
Offline
Korek zielony zostaw w spokoju jak wspomniał ''crocop'' bo nasmarujesz sprzęgło dolewając olej...
Natomiast stan oleju jak i dolanie to; przeważnie wlewa sie górnym otworem nad przegubem śruba na imbus bodajże 16lub 17,dolna to spust.
Stan sprawdzamy korkiem górnym,wlewowym jeśli zaczyna cieknąć to ok.
Samą wymianę uszczelniacza,simeringa osobiście nie robiłem ale zerknij na link http://forum.vw-passat.pl/threads/35781 … zy-skrzyni
Ostatnio edytowany przez maniek (2012-03-14 18:56:03)
Offline
Dzięki panowie za podpowiedz, znalazłem ten korek, dolałem olej weszło ok 200ml, simeringu jeszcze nie wymieniałem bo to trochę dłuższa robota, a może nawet oddam komuś do zrobienia. Co do odkręcenia tej śruby to idealnie nadaje się "szpilka" od kola i płaska "17"
Pozdrawiam!
Offline