Golf 4 Klub Polska
Witam!. Od wczoraj jestem posiadaczem Golfa IV 1.6 SR 99r. i choć nie wiem jak bardzo chciałbym się cieszyc z tego autka to... nie moge. juz na dzień dobry wracajac do domu i chcąc właczyc ogrzewanie przekreciłem pokretło na maxa na CIEPŁE. z nawiewów wydobyło sie gorące powietrze ktore smierdziało jakby przepalały sie spirale w jakiejs farelce... po chwili leciało juz tylko zimne :\ co moze byc przyczyną? Mam zwykła klimatyzacje. przy przekrecaniu z ZIMNEGO na CIEPŁE słychac ze w srodku ruszaja sie łopatki takze sterowanie jest dobre. Czyżby nagrzewnice szlak trafił? Jak wogole dostac sie do tego nawiewu zeby to sprawdzić? proszę o jak najszybsza pomoc gdyż mam chorą córeczke i codziennie jezdze z nia do szpitala i ogrzewanie musi byc koniecznie.
nastepne niespodzianki :
- chłodnice zaczeła cieknac :\
- obroty czasami faluja
- dziisaj zaczeło mi wyc łozystko z przodu :\
- działa tylko jeden wiatrak od chłodnicy. Całe szczescie ten wiekszy. Czy da rade ten wiatrak w ciepłe dni czy koniecznie musza byc sprawne 2?
dlaczego ja mam takiego pecha ? heh
Pozdrawiam!
Offline
Ciężko tak celnie pomóc, ale ogrzewanie; wspominasz że załącza się jeden wentylator i teraz pytanie czy jak włączasz klimę ?,czy jak auto dostanie wysokiej temperatury?, jaki stan płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym? jaki olej na bagnecie i jego stan? jasnowidzem nie jestem ale czy czasami nie jest uszczelka pod głowicą walnięta???
Sprawa wentylatorów,sprawne muszą być obydwa,bo jeden jak wspominasz do chłodzenia płynu chłodniczego,a drugi działa dopiero jeśli klima załączona,w sumie jeśli korzystamy z klimy działają dwa jednocześnie...bez względu na stan temperatury płynu chłodniczego...
Ostatnio edytowany przez maniek (2012-03-14 18:09:23)
Offline
jeśli miałeś a nagle brak to układ może być zapowietrzony,co za tym idzie brak ogrzewania,zaniki,przyczyną tego jest nieraz uszczelka tz. początki puszczania ciśnienia w obieg chłodzenia, albo z obiegu chłodzenia płynu do oleju,nie twierdzę że akurat tak jest ale u mnie tak było,na nagrzewnicę stawiali a skończyło się na uszczelce...
Offline
dziisaj rano chciałem sprawdzic czy wogole wiatrak duzy tez sie załacza ... skonczyło sie na tym ze wiatrak sie nie właczył chłodnica calkowicie pociekła i poszedł ostry dym z tłumika. rece opadaja... nawet kontrolka sie nie zapaliła od niskiego stanu płynu chłodniczego a temperatura nie przekroczyła 90 stopni... ale mam nasrane w tym samochodzie :(mam autko 3 dni i juz takie problemy
Offline