Golf 4 Klub Polska
Rano auto odpali³o na 3 gary. Potem chyba weszlo na 4, ale ciê¿ko by³o wej¶æ ponad 110km/h i 3500 obr. Strasznie zamulone.
Odkrêci³em ¶wiece i okaza³o siê, na 3 cylindrze jest ¶wieca prawie do koñca zatopiona w oleju.
Szuka³em na necie sk±d ten olej. Pisz±, ¿e mo¿e byæ od uszczelki klawiatury (choæ to o Oplu by³o). Ja dzisiaj ogl±da³em wszystko, wycieralem i nie widzialem nic niepokoj±cego.
I teraz czy silnik 1600 FSI mo¿e mieæ problem z takim uszczelnieniem, czy mo¿e szukaæ tutaj innych przyczyn ?
Nadmieniê jeszcze, ¿e po d³u¿szym postoju potrafi mi na 2-3 sekundy przy odpaleniu zaterkotaæ jak diesel - podejrzewam, ¿e jaka¶ "szklanka" nie trzyma oleju i lubi sobie zaterkotaæ. Czy mo¿na to ³±czyæ z tym olejem ? Czy raczej ca³kiem osobna sprawa ?
Offline
ja mam to samo i to ¿aden problem no chyba ze kable masz do ty³ka i przebicie maj±
uszczelka pokrywy g³owicy jest do wymiany wygl±da jak taka podwójna ósemka
Offline
MAXIMUS napisa³:
ja mam to samo i to ¿aden problem no chyba ze kable masz do ty³ka i przebicie maj±
uszczelka pokrywy g³owicy jest do wymiany wygl±da jak taka podwójna ósemka
Ale nie mam kabli tylko cewki na ¶wiecach...
Offline
no to
wychodzi ze cewki dostaj± przebicia a nie powinny wogóle
za³atw sobie jakiego¶ zdrowego kolegê i niech pomaca na w³±czonym silniku cewki jak go walnie to cewki zmien i przy okazji uszczelkê
ja ju¿ tak je¼dze 3 lata i co chwila siê tam poci
Offline
Na 100 % uszczelka do wymiany, bo dzisiaj zajrza³em i znowu siê poci.
Tylko jedno mnie zastanawia: silnik niby na 4 gary pali (tak mi siê wydaje przynajmniej) a auto do 3000 obr. tylko jedzie i 100km/h.
Czujê jakby lekko go te¿ szarpa³o. Mo¿liwe, ¿e ta cewka, która by³a zalana teraz nie daje pr±du do ¶wiecy i jednak ten cylinder nie trybi ?
Czy tak± cewkê mogê jako¶ oczy¶ciæ ? Nie wiem, benzyn± ?
Ostatnio edytowany przez S±siad (2012-03-18 17:37:51)
Offline
cewkê raczej niczym nie wyczyscisz bo dzia³a ona na zasadzie przeka¼nika poka foto jak to dok³adniej wygl±da ca³o¶æ
Offline
Dziêki, ale ju¿ po sprawie. Nowe ¶wiece, uszczelnienie zrobione. Z cewkami wszystko ok.
Sporo to kosztowa³o nerwów i pln, ale jest ok.
BTW: mo¿liwe, ¿e po wymianie ¶wiec spalanie spad³o mi o 0,5 litra ? (i to z klim±)
Ostatnio edytowany przez S±siad (2012-03-21 18:50:29)
Offline